Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ۲۷ اردیبهشت گروه نمایش «بیوه سیاه، بیوه سفید» میزبان ۲۹ عکاس راه یافته به مرحله نهایی مسابقه بود. پس از پایان نمایش و با رای هیئت داوران، «سروه تیمن» به عنوان عکاس اول انتخاب و از چهار عکاس دیگر تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور هادی مرزبان و فریندخت زاهدی در سالن شماره ۱ عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار شد، جایزه یک میلیون تومانی به عکس برتر اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت داوران شامل: ابراهیم حسینی، پریناز آل‌آقا و مصطفی قاهری، پس از بررسی ۳۲۷ عکس از ۱۰۹ عکاس آرای خود را اعلام کردند که به این ترتیب: فاطمه مجیدی، آرش رضایی، عماد دولتی و نیلوفر آستا، شایسته تقدیر و سروه تیمن را به عنوان نفر اول معرفی کردند‌.

مسابقه عکاسی تئاتر از نمایش بیوه سیاه، بیوه سفید با حضور ۱۶۷ عکاس و در دو نوبت در تاریخ ۲۱ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو برگزار شد.

«بیوه سیاه، بیوه سفید» نوشته مژگان خالقی و کارگردانی حسن جودکی تا ۱۳ خرداد هرشب ساعت ۲۲ در سالن شماره ۱ عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه است.

 عکس برگزیده

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه عشوری اظهار کرد: بر اساس گزارشی مبنی بر رها شدن لاشه‌های مرغ تلف شده در تالاب انزلی محدوده رودخانه سیاه درویشان شهرستان صومعه سرا، کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست گیلان به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی بلافاصله به منطقه عزیمت و پس از بررسی شواهد و مستندات و اخذ اطلاعات از تلفات مرغداری‌های حاشیه تالاب، مرغداری متخلف را شناسایی و پرونده قضائی در این رابطه تشکیل شد.

وی ادامه داد: این مرغداری ۱۷ گونی لاشه مرغ‌های تلف شده را به صورت مخفیانه در رودخانه سیاه درویشان تخلیه کرده که در نهایت سر از تالاب انزلی درآورده بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: بعد از مستندسازی و تشکیل پرونده قضائی، محیط بانان، مرغ‌های تلف شده را جمع آوری و به صورت اصولی امحاء کردند.

عشوری در پایان گفت: تهدید علیه بهداشت عمومی و تخریب محیط زیست تخلفاتی است که به هیچ وجه قابل اغماض نیست و با متخلفین به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6080080

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها
  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • فرزند زمانه خود باش