Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@14:19:59 GMT

آزمون پایان دوره انجمن خوشنویسان آران و بیدگل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۰۶۴

آزمون پایان دوره انجمن خوشنویسان آران و بیدگل برگزار شد

آزمون پایان دوره انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل همزمان با سراسر کشور در دو بخش خط تحریری و خوشنویسی در محل کانون شهید بنی طبا آران و بیدگل برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، آزمون پایان دوره انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل همزمان با سراسر کشور در دو بخش خط تحریری و خوشنویسی در کانون شهید بنی طبا آران و بیدگل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در حاشیه این برنامه ، هدف از برگزاری این آزمون ها را ارتقای سطح خوشنویسی هنرجویان عنوان کرد و گفت: این آزمون به عنوان آزمون پایان دوره در دو بخش خط تحریری(خودکاری) و خوشنویسی به همت انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

 

سعید ضابطی با تقدیر از فعالیت آموزشی مستمر انجمن خوشنویسان آران و بیدگل گفت: در این آزمون، علاقه مندان در آزمون بخش خط تحریری دوره های «مبتدی، تکمیلی و پیشرفته»  و در آزمون بخش خوشنویسی در «دوره های مقدماتی، متوسط، خوش، عالی و ممتاز» شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل از سال ١٣٨٠ به صورت رسمی و زیر نظر انجمن خوشنویسان ایران کار آموزشی خود را آغاز کرد و تاکنون ١٠٠ نفر موفق شدند در دوره های مختلف گواهی قبولی از انجمن دریافت کنند که از این تعداد حدود ۵۰ نفر فارغ التحصیل انجمن خوشنویسان ایران شدند.

 

ضابطی تصریح کرد: آزمون سراسری خوشنویسی هر ساله سه بار به صورت پایان دوره( اردیبهشت ماه)-ترم تابستانی(مردادماه) و میان دوره (دی ماه) بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت و در صورت قبولی گواهی از انجمن خوشنویسان دریافت کنند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان مصلی قرآن کریم خراسان جنوبي نمایشگاه رمضان اردبیل شهرستان آران و بیدگل انجمن خوشنویسان آران و بیدگل اصفهان خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد

جواد عبدلی روز پنجشنبه افزود: تنها برای گردشگرانی که قبلا اقامت در مجموعه‌های گردشگری در کویر را رزرو کردند، ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران وبیدگل هم به خبرنگار ایرنا گفت: پرداخت حق ورود به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی هم رایگان شد.

سید مرتضی کسایی زادگان افزود: با توجه به اینکه کویر‌های آران و بیدگل هم جزئی از منطقه بزرگ فرهنگی کاشان و آران و بیدگل است قرار شد مبلغ ورودی به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی رایگان باشد و تنها ورود خوردر‌های آفرودی شهروندان کاشان به مرنجاب با تخفیف ویژه، ۵۰ هزار تومان دریافت خواهد شد، چراکه ورود این نوع خودرو‌ها آسیب‌هایی مختلفی از جمله محیط زیستی برای منطقه دارد.

وی تصریح کرد: گردشگرانی سایر شهر‌های کشور هم که اقامت خود را از مجموعه‌های گردشگری کویر مرنجاب رزرو کرده باشند، هم شامل تخفیف ۵۰ درصدی ورودیه به کویر مرنجاب خواهند شد.

منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل جزو بکرترین و زیباترین کویر‌های کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می‌شود.

مرنجاب با برخورداری از ظرفیت فعالیت‌هایی مانند کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری و اسکی روی شن و ماسه، سالانه میزبان ده‌ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

کویر سیازگه هم پهنه‌ای گسترده در دامن ریگزار‌های شمال ابوزیدآباد و دروازه ورود به پناهگاه حیات وحش یخاب که تا شهر ابوزیدآباد آران وبیدگل کمتر از ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برنامه های شاخص شب قدر در آران و بیدگل اعلام شد
  • مراسم‌های شاخص شب قدر در آران و بیدگل اعلام شد
  • سوال مسابقه روز هجدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه
  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل