Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@09:19:20 GMT

بیمه دی در مسیر شایسته‌گزینی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۱۱۲

بیمه دی در مسیر شایسته‌گزینی

پول‌نیوز - با هدف شناخت قابلیت ‌های فرد در فرآیند جذب و استخدام، ارتقاء و انتصاب اولین کانون ارزیابی کارکنان بیمه دی برگزار شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی به منظور شناسایی توانمندی‌ها و شایستگی‌های شرکت کننده و متقاضیان جذب در شرکت بیمه دی اولین جلسه کانون ارزیابی خود را  برگزار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروزه استفاده از روش‌های سنتی برنامه‌ریزی جذب برای توسعه توانمندی‌ها و شایستگی‌های کارکنان پاسخگوی نیازهای بنگاه‌های اقتصادی نمی‌باشد و لزوم بهره‌مندی از روش‌های نوین پرورش مهارت‌ها و شایستگی‌های کارکنان بیش از بیش مورد توجه می‌باشد، از اینرو حوزه معاونت منابع انسانی بیمه دی پس از تدوین مدل شایستگی مشاغل خود و سنجش صلاحیت مشاغل، درنظر دارد با جذب و نگهداشت نیروهای کارآمد در افزایش بهره‌وری و ارتقاء کمی و کیفی خدمات شرکت نقش اساسی داشته باشد.
 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت

مدتی است شرکت فروسیلیس ملایر در استان همدان تعطیل شده است و این تعطیلی منجر به بیکار شدن کارکنان و کارگران شده و آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، تعطیلی شرکت‌های فروسیلیس ملایر در استان همدان از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ موجب بیکار شدن هزار کارگر در اول سال شده است خواهش میکنم مشکل کارکنان و کارگران این شرکت‌ها را پیگیری کنید.

سلام وقت شما بخیر؛ شهرک صنعتی امام رضا (ع) که بیش از ۱۰۰۰ کارگر دارد به دلیل گران شدن تعرفه برق بیش از یک هفته است که تعطیل شده و کارگران بیکار شده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد