Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه صادقی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان در خصوص دیدار دیشب راه یاب ملل مریوان و ملوان بندر انزلی گفت: این بازی به صورت کامل در اختیار بازیکنان ما بود و موقعیت های بسیاری را نیز روی دروازه حریف بوجود آوردیم که به گل تبدیل نشد.

مربی و کاپیتان تیم فوتبال راه یاب ملل مریوان عنوان کرد: اشتباه فردی در دو موقعیت عامل باخت ما در این بازی بود که یکی از آنها در دقیقه 75 روی کار تیمی حریف به گل تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دقایق اضافی بازی نیز در نیمه دوم بسیار به طول انجامید، گفت: نیمه دوم این دیدار شش دقیقه وقت اضافه داشت و ما گل را در دقیقه هفتم دریافت کردیم که داور می توانست پس از پایان وقت اضافه سوت پایان بازی را بزند.

وی اظهار داشت: بازیکنان ما تمرینات خوبی را در هفته گذشته انجام داده و هم قسم شده بودند که انتقام شکست بازی رفت را بگیرند و خوشبختانه توانستند انتظارات تیم را هم فراهم کنند اما تیم مقابل با استفاده از تجربه خوب خود توانست بازی را به تساوی بکشاند.

صادقی در خصوص انتقال زمین بازی به تهران نیز گفت: ساعت برگزاری بازی ها در ماه مبارک رمضان پیش تر توسط فدراسیون اعلام شده بود و ما مکاتبات لازم در خصوص تجهیز نور ورزشگاه را با اداره کل ورزش و جوانان کردستان انجام داده بودیم.

او افزود: پس از مکاتبات، مقرر شد که نور پردازی ورزشگاه آزادی کامیاران تامین شود که متاسفانه انجام نشد و پس از آن مکاتبات لازم برای اختصاص زمین در استان کرمانشاه صورت گرفت که این نور این ورزشگاه نیز به تایید فدراسیون نرسید.

مربی و کاپیتان تیم فوتبال راه یاب ملل مریوان اظهار داشت: سازمان لیگ زمین ورزشگاه درفشی تهران را در اختیار ما برای برگزاری این بازی قرار داد که خستگی سفر به تهران نیز خود در نتیجه بدست آمده در این بازی بی تاثیر نبود.

او در مورد بازی های آینده راه یاب ملل گفت: شرایط برای ما بسیار سخت شده است و امکان کسب مقام سوم سال گذشته در لیگ برای ما با این روند فراهم نمی شود و اگر تمام بازی ها تا پایان لیگ را نیز با برد پشت سر بگذاریم ممکن است به مقام چهارم دست پیدا کنیم.

صادقی با اشاره به اینکه متاسفانه در این فصل نتوانستیم از امتیازات میزبانی به خوبی استفاده کنیم، گفت:  نبود زمین مناسب و یا بارش های کردستان و نبود دستگاه برف روب مشکلاتی بود که امکان بهره گیری از امتیازات میزبانی را از ما گرفت گرچه چمن استادیوم زاگرس مریوان اکنون به 20 الی 30 سانتی متر رسیده  و باعث بوجود آمدن مصدومیت در بازیکنان ما شده است.

گفتنی است، تیم فوتبال بانوان راهیاب ملل مریوان در فصل جاری به دلیل بارندگی و وضعیت نامناسب زمین چمن زاگرس در هفته های چهارم و ششم نیز نتوانسته بود از شرایط میزبانی استفاده کند و امشب نیز در هفته شانزدهم بازی خود را در زمین درفشی فر تهران برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی زمین سرمایه گذاری فاطمه صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا جعفری مهاجم تیم ملوان در بازی با سپاهان انگیزه های خاصی دارد و در این مسابقه به دنبال گلزنی مجدد مقابل این تیم خواهد بود و نمایش خیره‌کننده در بازی رفت را جبران کند.

جعفری در بازی رفت در نیمه نخست دو گل به ثمر رساند و در پیروزی بزرگ ملوان در خانه سپاهان نقش ویژه ای داشت، آن هم مقابل تیمی که در آن دوران روند هجومی و امتیازگیری فوق‌العاده ای داشت.

مهاجم تند و تیز ملوان در ضدحملات و حرکات انفجاری این تیم نقش ویژه ای دارد و مهدی تارتار روی سرعت و تکنیک این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده و با توجه به حساسیت مسابقه او نقش کلیدی در این مسابقه خواهد داشت.

رضا جعفری در این فصل 7 گل به ثمر رسانده و در صورت گلزنی در این مسابقه شانس این را خواهد داشت تا در ادامه فصل در رقابت برای آقای گلی حضور داشته باشد و در مقابل دو مدعی اصلی آقای گلی خودنمایی خواهد کرد.

جعفری در این فصل 3 گل مقابل تیم‌های اصفهانی به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند تعداد گل‌های خود را افزایش دهد، 2 گل مقابل سپاهان و یک گل مقابل ذوب آهن از 7 گل جعفری بوده است.

دیگر خبرها

  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم