Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:39:55 GMT

مرگ جوان ۲۵ ساله قروه ای بر اثر سقوط از کوه پنجه علی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۶۳۶

مرگ جوان ۲۵ ساله قروه ای بر اثر سقوط از کوه پنجه علی

عصر جمعه در حالی جوان 25 ساله قروه ای بر اثر سقوط از کوه پنجه علی جان خود را از دست داد و توسط نیروهای هلال احمر سنقر بازگردانده شد که پایگاه هلال احمر قروه در روستای گنجی تنها 10 دقیقه با محل حادثه فاصله دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بر اساس اخبار رسیده ، جوان ۲۵ ساله ای به نام میلاد فرهنگیان امروز در کوه پنجه سقوط کرد و این سقوط باعث فوت وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این رابطه تیم هلال احمر سنقر به همراه بسیجیان پایگاه شهید رضایی کنگره و آتش نشانی قروه جوان فوت شده را به پایین کوه انتقال دادند. 

 

 بر اساس گفته های اهالی روستای کنگره و مردم حاضر در صحنه هلال احمر قروه در لحظه پایین آوردن این جوان در دامنه کوه قرار داشته و دیرتر از دیگر نیروها به محل اعزام شده است. 

 

گفته می شود در این سانحه هلال احمر قروه علی رغم نزدیکی به محل حادثه منتظر حضور آتش نشانی در محل حادثه بوده است. 

 

در این حادثه متاسفانه جوانی به نام میلاد فرهنگیان ۲۵ ساله جان خودش را از دست داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان