Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@08:18:55 GMT

کشف گوشت تنظیم بازاری در بستنی‌فروشی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۶۳۸

سخنگوی تعزیرات حکومتی جزئیات آخرین کشف‌های مربوط به اختفا و احتکار کالا را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان ایلام با همراهی نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشات، اماکن، نیروی انتظامی و استاندارد در حین نظارت به رفتارهای مالک یک بستنی فروشی که با دیدن خودروهای گشت مشترک دچار اضطراب شده بود؛ مشکوک شده و در اقدامی سرزده این واحد را مورد بررسی قرار دادند که از یخچال این بستنی فروشی مقدار ۹۳ کیلوگرم گوشت تنظیم بازاری کشف و پرونده برای متخلف تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رایگانی همچنین از کشف انواع روغن موتور در گشت مشترک تعزیرات چهار محال و بختیاری با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در بازرسی اولیه از یک واحد صنفی، مالک واحد اعلام کردکه خرده فروش بوده و کالاهای خود را در سامانه انبارها ثبت کرده است اما در ادامه بررسی، انواع روغن موتور و فیلتر خودرو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.   وی افزود: همچنین با ادامه بررسی‌ها مشخص شد که این واحد، اقلام مذکور را به قیمت روز به فروش رسانده که این مورد مشمول گرانفروشی است.   سخنگوی تعزیرات اظهار داشت: در پایان گشت مقرر شد، بررسی‌های لازم انجام شود که آیا انبار کشف شده و کالاهای آن در سامانه انبارها ثبت شده است یا خیر و تا دریافت این استعلام، انبار موقتاً پلمپ شد.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه

جلال محکی کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت جدی که روی پارکینگ‌ها در یک ماه اخیر و خصوصا ایام نوروز صورت گرفته، گفت : در این مدت ۵۰ پارکینگ را بازرسی کردیم و برای ۱۱ پارکینگ پرونده تشکیل شد.

وی از محکوم شدن و جریمه هشت پارکینگ با مبلغی بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد و عنوان کرد: دو پارکینگ متخلف را پلمب کردیم.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌ها صرفا محدود به پارکینگ‌های دارای مجوز نبوده، افزود: هر پارکینگی که در سطح شهر خودرو پذیرش می‌کرد را رصد کردیم و بیشتر موارد تخلف هم مربوط به پارکینگ‌های فاقد مجوز بوده است.

محکی، گرانفروشی و نداشتن مجوز را از بیشترین موارد تخلف پارکینگ‌های کرمانشاه دانست و یادآور شد: عمده این تخلفات در پارکینگ‌های محدوده «پارکینگ شهرداری» رخ داده است.

وی تاکید کرد: پارکینگ‌هایی که فاقد مجوز فعالیت هستند باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف مجوز خود اقدام کنند و پارکینگ‌های مجاز نیز موظف به نصب نرخ‌نامه و رعایت آن هستند.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌های کرمانشاه ادامه‌دار خواهد بود، اظهار کرد: شهروندان هم می‌توانند هرگونه تخلف پارکینگ‌ها را از طریق سامانه ۱۳۵ با تعزیرات در میان بگذارند و بدانند در کوتاه‌ترین زمان به تخلفات رسیدگی خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود (فیلم)
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد