Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@05:06:39 GMT

اعلام زمان برگزاري جشنواره تابستاني جزيره کيش

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۷۵۳

اعلام زمان برگزاري جشنواره تابستاني جزيره کيش

خبرگزاري آريا - تعامل پويا با بخش خصوصي و استفاده از ظرفيت هاي رسانه اي در جهت اطلاع رساني گسترده از جمله نقاط قوت بيست و دومين جشنواره تابستاني کيش است
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، بنابر اعلام معاون گردشگري اين سازمان جشنواره تابستاني امسال پس از پايان امتحانات مدارس در تير آغاز شده و تا هشتم شهريور ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجيد ملانوروزي با اشاره به علاقمندي هموطنان به جشنواره تابستاني کيش گفت: براي پر بار تر شدن اين جشنواره و فراهم شدن زمينه سفر شمار بيشتري از هموطنان، درطول جشنواره تابستاني کيش گردشگران از تخفيفات بليت هواپيما و هزينه اقامت هتل ها بهره مند خواهند شد.
وي در خصوص استفاده از ظرفيت هاي رسانه اي در جهت اطلاع رساني گسترده و به موقع برنامه هاي جشنواره تابستاني گفت: امسال از برنامه هاي تلويزيوني بيشتر استفاده مي شود و در حال تنظيم تفاهم نامه اي با صدا و سيما ي کشور هستيم تا تمام رويدادهاي جزيره کيش از پوشش خبري مناسبي برخوردار شود.
ملا نوروزي با بيان اينکه سطح خوب برنامه هاي گردشگري در جزيره کيش از جمله دلايلي است که افراد اين جزيره را به عنوان يک مقصد گردشگري انتخاب مي کنند افزود: گردشگران انتظار دارند برنامه هاي جشنواره با سرزمين اصلي متفاوت باشد و ما نيز ميکوشيم تا براي همه اقشار جامعه به ويژه کودکان اين برنامه ها جذاب تربوده و رضايتمندي آنها را فراهم کند.
معاون گردشگري سازمان از برگزاري مسابقات و تجميع برنامه هاي هنري و شاد در جشنواره هاي تابستاني امسال خبر داد و تصريح کرد: همراهي و هم افزايي جامعه بازاريان، جامعه هتلداران، آژانس ها و همه دست اندرکاران حوزه گردشگري کيش براي پربارتر شدن اين جشنواره ضروري است.
وي افزود: اميدواريم با مشتارکت ساکنان، جوامع و انجمن هاي تخصصي جزيره کيش مانند جامعه هتلداران، آژانس ها و جامعه بازاريان، فرصت مناسبي براي هم ميهنان و گردشگران عزيز فراهم شود تا با خيال آسوده از برنامه هاي شاد و مفرح جشنواره تابستاني کيش استفاده کنند.
لازم به ذکر است جشنواره تابستاني کيش در تابستان هر سال، در اين جزيره زيباي مرجاني برگزار مي شود. فضاي شاد شهري و آذين بندي خيابان ها و معابر، اجراي برنامه هاي مفرح و شاد از قبيل برنامه‌‏هاي متنوع ورزشي، جنگ شبانه، اجراي موسيقي، تئاتر، نمايش فيلم، برپايي کارناوال هاي شادي و اهداي ميليون ها تومان جايزه سبب شده است تا هموطنان بسياري از استانهاي مختلف کشور درزمان جشنواره تابستاني کيش به اين منطقه آزاد سفر کنند. همچنين در طول برگزاري جشنواره تابستاني کيش در بازارها و مراکز خريد، تخفيفات ويژه اي نيز براي خريداران در نظر گرفته مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مرتضی صفری، در حاشیه برگزاری جشنواره گردشگری، فرهنگی و ورزشی دریاچه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار کرد: دریاچه ارومیه یکی از جاذبه‌های گردشگری ارومیه و استان بوده که این روز‌ها میزبان مسافران زیادی از سطح کشور است و هدف برگزاری این جشنوارهجذب گردشگر و معرفی هر چه بیشتر دریاچه ارومیه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: این اداره‌کل در راستای معرفی آذربایجان غربی و دریاچه ارومیه به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و با مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در سواحل دریاچه چند پروژه عمرانی را در اولویت قرار داده است.

او گفت: راه‌اندازی غرفه غذای سنتی با مشارکت واحد‌های بوم‌گردی، اجرای موسیقی سنتی، اجرای مراسم آئینی و مسابقه از جمله برنامه‌های این جشنواره بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • پیشنهاد برگزاری جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری
  • احیای فرهنگ مستند سازی با برگزاری جشنواره پژواک | جشنواره پژواک؛ حرکت موفق و رو به رشد در عرصه مستندسازی رادیویی
  • تحرکات عجیب علیه برگزاری مچ اندازی آسیایی!
  • انتخابات انجمن هنر‌های تجسمی و نمایشی در قزوین برگزار می شود