Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه چیز به خود ده لیخت بستگی دارد. اکنون این طور به نظر می‌رسد که او اختیارش را به دست رایولا سپرده است.

طرفداری - همان طور که انتظار هم می‌رفت، مینو رایولا، ایجنت ماتیاس ده لیخت، مدافع آژاکس به مانع اصلی انتقال این بازیکن به بارسلونا تبدیل شده است.

به گزارش میگل ریکو از موندو دپورتیوو، پاتریک کلایورت تاکنون بیش از یک بار صراحتا گفته اگر تصمیم با او بود، اجازه نمی‌داد پسرش اینقدر زود آژاکس را ترک کند و به رم برود و ترجیح می‌داد جاستین حداقل یک سال دیگر در هلند بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تصمیم گیری نه با او که با مینو رایولا بود. جاستین با فشار ایجنتش تصمیم به جدایی از آژاکس گرفت و به رم رفت و فصل خوبی را هم پشت سر نگذاشته است. تاثیر رایولا و نفوذی که حرف‌هایش روی موکلانش دارد، از روز روشن‌تر است و این دقیقا چیزی است که اکنون بارسا با آن مواجه است.

مسئله بر سر آینده ده لیخت است. جمع کثیری از بهترین تیم‌های دنیا خواهان جذب این مدافع 19 ساله هستند و اگر نبود علاقه شخصی او مبنی بر بازی در بارسلونا، تاکنون انتقال او به تیمی دیگر رسمی شده بود. اکنون اما ظاهرا عنان کار در دست رایولا است. انتقال ده لیخت به نیوکمپ نهایی نشده چون همان طور که شب گذشته رادیو کاتالونیا گفت، رایولا کمیسیون زیادی طلب کرده است. رقمی که بارسا هیچ تمایلی به پرداخت آن ندارد. منابع موثق می‌گویند رایولا رقمی بین 8 تا 10 میلیون یورو درخواست کرده است. تقریبا برابر با مجموع پاداش‌هایی که بارسا در قرارداد دی یونگ گنجاند.

تفاوت پرونده خرید دی یونگ با ده لیخت در این است که فرنکی وقتی تصمیمش را به طور قطعی گرفت، دیگر به ایجنتش اجازه نداد دیگر پیشنهادها را هم بررسی کند و دوباره کاری صورت بگیرد. او مسائل فوتبالی و حرفه‌ای را بر هر چیز دیگری ترجیح داد و اختیار تام به علی دورسان نداد. ده لیخت اما چنین اختیاری به رایولا داده است. بارسا و شخص بارتومئو در مذاکراتی که با ده لیخت داشته‌اند صراحتا به او گفته‌اند بازیکنی باشخصیت چون او، خودش باید آینده‌اش را انتخاب کند نه ایجنت‌ها. بارسا انتظار دارد ده لیخت هم راه دی یونگ را در پیش بگیرد. تیم‌های دیگری هستند که حاضرند کمیسیون درخواستی رایولا را بدون هیچ درنگی پرداخت کنند. بنابراین ده لیخت تنها در صورتی به بارسا می‌آید که تصمیم خودش را به حرف های رایولا ترجیح بدهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!