Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
تبديل يک هواپيماي مسافربري قديمي به هتل در فرودگاه بين‌المللي "جان‌اف‌کندي" شهر نيويورک آمريکا/ گتي ايمجز
محله اي رنگارنگ در ونلينگ سيتي- استان چجيانگ، چين
تظاهرات فعالان محيط زيست براي هشدار دادن نسبت به خطرات تغييرات اقليمي/ بروکسل/ رويترز
ب ام و ام 5 مدل 2020 نسخه توليد محدود ويژه سي و پنجمين سالگرد
بدون شرح
نورافشاني برج ايفل در پاريس
کارگران در حوضچه تبخير نمک در پرو
ساخت مجسمه هاي بتهوون در آلمان
يک سگ در انتظار درست شدن پاهاي چرخي اش در واشنگتن
تمساح فراري وسط خيابان- فلوريدا، آمريکا
گردآوري: بخش سرگرمي بيتوته
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض گیشه در دستان «تمساح خونی»

یکی از ویژگی های گیشه نوروزی امسال، چینش فیلم های متنوع است تا بتواند سلایق مختلفی را با خود همراه کند. فیلم هایی در ژانر درام، اجتماعی، کودک، ورزشی، جنگی و کمدی سبد اکران نوروزی را شکل دادند اما نبض گیشه سینماها این روزها در دستان «تمساح خونی» است؛ فیلمی که با گذشت نزدیک به ۲۳ روز از اکران عمومی توانسته ۵۹ میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان فروش داشته باشد. این در حالی است که تاکنون بیش از ۹۱۹ هزار نفر به تماشای این فیلم نشسته اند و احتمالاً در تعطیلات پایانی هفته این رقم از یک میلیون مخاطب و فروش ۶۰ میلیارد تومانی عبور خواهد کرد.

پیش تر «تمساح خونی» با فروش ۳۱ میلیاردی خود طی هفته گذشته، رکورد فروش هفتگی سینمای ایران را شکست و صاحب بیشترین فروش هفتگی سینماها شد. این فیلم همچنین در نخستین روزهای اکران، بیشترین فروش افتتاحیه و بیشترین فروش روزانه را نیز در دست دارد.

پس از این فیلم، بیشترین استقبال مخاطبان از فیلم «بی بدن» ساخته مرتضی علیزاده است؛ فیلمی در ژانر جنایی درام که با نگاهی به یک داستان واقعی ساخته شده است. این فیلم که از ۲۳ اسفندماه گذشته اکران خود را آغاز کرده تاکنون ۸ میلیارد و ۷۲۸ میلیون تومان فروش داشته و بیش از ۱۲۷ هزار نفر به تماشای آن نشسته اند.

پس از آن «پرویزخان» به کارگردانی علی ثقفی در جایگاه سوم گیشه قرار دارد که در رقابتی نزدیک با «آپاراتچی» است. «پرویز خان» از ۲۱ اسفندماه گذشته روی پرده سینماها رفت و با بیش از ۳۴ هزار مخاطب، تاکنون ۲ میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان فروش داشته است. پس از این فیلم، «آپاراتچی» با فروشی معادل ۲ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان در رده چهارم گیشه قرار گرفته است؛ فیلمی کمدی اجتماعی که داستانی را در ابتدای انقلاب روایت می کند و برگرفته از زندگی یک شخصیت واقعی عاشق سینماست. «آپاراتچی» که از ۲۳ اسفندماه اکران شده بیش از ۳۷ هزار مخاطب داشته است.

 اما رقابتی دیگر هم میان فیلم های کودک در جریان است. دو فیلم «ایلیا در جست و جوی قهرمان» ساخته سیدعلی موسوی نژاد و «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق با فاصله کمی از هم به فروش خود ادامه می دهند. فیلم «نوروز» با بازی استاد علی نصیریان و افشین هاشمی با در اخنتیار داشتن ۲۳۹ سالن و ۲۴هزار و ۶۵۲ مخاطب توانسته طی این مدت یک میلیارد و ۵۴۶ تومان فروش داشته باشد و همچنین فیلم «ایلیا در جست و جوی قهرمان» نیز با ۲۶۰ سالن، ۲۴هزار و ۷۲ مخاطب داشته و توانسته فروشی معادل یک میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان را طی ۱۶ روز اکران ثبت کند.

و اما جایگاه آخر گیشه به فیلم «آسمان غرب» ساخته محمد عسگری تعلق دارد که این فیلم نیز با در اختیار داشتن ۱۸۵ سالن تا امروز ۱۵هزار و ۲۹۴ مخاطب داشته و فروشی معادل ۸۴۵ میلیون تومان را ثبت کرده است.

بر اساس آمار منتشر شده در سمفا، فروش کل سینما از ابتدای سال جاری تا امروز ۷۶ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان بوده است و تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۸۲ هزار نفر به تماشای فیلم های در حال اکران نشسته اند.

همچنین اکران آنلاین دو فیلم «ورود خروج ممنوع» و «کاپیتان» نیز به تازگی آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • فراری اگر ربات تولید کند! (تصاویر)
  • (ویدئو) شترمرغ فراری و راننده‌های مبهوت
  • پخت تمساح 35 کیلوگرمی توسط آشپز روستایی چینی (فیلم)
  • نبض گیشه در دستان «تمساح خونی»
  • تمساح چینی که صدای غرش شیر درمی‌آورد+ فیلم
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • (ویدئو) تمساح چینی صدای غرش شیر درمی‌آورد
  • هتل آریوبرزن شیراز و جاذبه های دیدنی اطراف آن
  • ماشین فراری جدید و 130 میلیارد تومانی کریستیانو رونالدو / فیلم
  • نورافشانی بارگاه امامزاده علی صالح در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)