Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- گفته مي شود مدتي است که مذاکرات رسمي استقلال با مهاجم سنگالي فصل گذشته اين باشگاه آغاز شده است تا در نهايت آبي ها بتوانند اين بازيکن با کيفيت را به تيم خود برگردانند.
به گزارش آريا، مامه تيام، مهاجم سنگالي حال حاضر عجمان امارات، سال گذشته در حالي که عملکرد بسيار خوبي داشته از استقلال جدا شد که اين موضوع انتقادات زيادي به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيام در عجمان نتوانست عملکرد خود در استقلال را تکرار کند و ظاهرا در فکر بازگشت به استقلال است. تيام شبه گذشته در لايو اينستاگرامش در خصوص اينکه شنيده مي شود صحبت هايي شده است تا او به استقلال بازگردد گفت: صحبت هايي انجام شده است و به زودي تکليف مشخص مي شود.
به نظر مي رسد باشگاه استقلال بر خلاف سال هاي گذشته خيلي زود مذاکره با بازيکنان مورد نظر خود را براي فصل بعد شروع کرده است و در اولين گام مذاکره با مهاجم فصل گذشته اين تيم شروع شده است. تيام در نيم فصل دوم گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد و با گل هاي حساسي که زد خيلي زود به محبوب ترين چهره اين تيم تبديل شد، او در طول مدتي که در استقلال حضور داشت هفت گل در ليگ قهرمانان آسيا زد و مهمترين نقش را در صعود اين تيم به جمع 8 تيم برتر آسيا داشت.
در پايان فصل اما تيام براي مذاکره با مسوولان تيم به ترکيه هم سفر کرد اما در نهايت چون پندار توفيقي و رضا افتخاري نتوانستند پيش پرداخت قرارداد او را تامين کنند اين بازيکن از جمع آبي پوشان جدا شد و به عجمان پيوست. هرچند استقلال در پايان ليگ هجدهم عنوان دومين خط حمله برتر ليگ را به خود اختصاص داد اما مهاجمان اين تيم نتوانستند در گلزني آمار موفقي را ثبت کنند تا جاي خالي تيام در تمام بازي هاي اين فصل بيش از پيش حس شود.
تيام در عجمان روزهاي موفقي را پشت سر نگذاشت و حالا مديران استقلال از مدتي پيش مذاکرات با اين بازيکن را آغاز کرده اند تا او را آبي پوش کنند. گفته مي شود مدتي است که مذاکرات رسمي استقلال با مهاجم سنگالي فصل گذشته اين باشگاه آغاز شده است تا در نهايت آبي ها بتوانند اين بازيکن با کيفيت را به تيم خود برگردانند. امروز مامه تيام در پاسخ به يکي از هواداران استقلال در لايو اينستاگرامش تاييد کرد که با مديران استقلال در حال مذاکره است تا حالا همه چيز شکل جدي تري به خود بگيرد.
در صورتي که مديران استقلال بتوانند رضايت تيام را براي پيوستن به اين تيم جلب کنند، بي ترديد يکي از جذاب ترين خريدهاي فصل نقل و انتقالات به نام آبي ها رقم خواهد خورد، البته اگر باشگاه بتواند پول قرارداد اين بازيکن را تامين کند. تيام مذاکره با استقلال را تاييد کرد و بايد ديد شاهد بازگشت ستاره سابق آبي ها خواهيم بود يا خير.
نفراتي مثل فرشيد باقري، فرشيد اسماعيلي، محمد دانشگر، داريوش شجاعيان،مهدي قائدي، محسن کريمي، روح‌الله باقري، مرتضي تبريزي، فرشاد محمدي مهر، ميثم تيموري، ميلاد زکي‌پور، آرمين سهرابيان و رضا کريمي 13 بازيکني هستند که با باشگاه استقلال قرارداد دارند. در مورد ماندن تعدادي از اين بازيکنان مثل تيموري، محمدي‌مهر،محسن کريمي و ... باشگاه تصميم نهايي را خواهد گرفت. پاتوسي، ايسما و منشا سه بازيکني هستند که باشگاه استقلال با آنها قرارداد يک سال و نيمه امضا کرده اما مسئولان اين باشگاه بايد مبلغي را به پاتوسي و ايسما پرداخت کنند تا اين نفرات فصل آتي هم در جمع آبي پوشان حضور داشته باشند. با اين شرايط تا امروز 3 بازيکن(صيادمنش، خسرو حيدري و طارق) از جمع آبي پوشان جدا شده اند و مسئولان اين باشگاه در تدارک جايگزيني تعدادي بازيکن به جاي آنها هستند. اين در شرايطي است که تکليف سرمربي فصل آينده استقلال هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازگشت تيام آبي ها استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره برزیل، در سن 58 سالگی، بار دیگر لباس ورزشی خواهد پوشید تا برای تیمی که ریاست آن را برعهده دارد، بازی کند. طبق گزارش Globoesporte، این بازیکن حقوقی را که دریافت می‌کند به باشگاه اهدا خواهد کرد.

مفهوم مربی - بازیکن در حال حاضر در فوتبال مدرن ریشه دوانده است. فوتبالیست‌هایی مانند وین رونی، رایان گیگز و حتی خود روماریو با واسکودوگاما، نقش خود را به عنوان یک بازیکن با پست مربی ترکیب کرده‌اند. با این حال، ستاره برزیلی به تازگی مفهوم جدیدی ایجاد کرده است: بازیکن - رئیس. به گزارش رسانه برزیلی Globoesporte، روماریو در 58 سالگی بار دیگر شورت ورزشی خواهد پوشید تا از باشگاهی که ریاستش را برعهده دارد، آمریکا د ریودوژانیرو دفاع کند.

به گفته این رسانه، قهرمان سال 1994 جهان حداقل دستمزد را دریافت می‌کند و آن را به خود باشگاه اهدا می‌کند و همچنین عنوان می‌کند که این مربی است که تصمیم می‌گیرد روماریو چه نقشی داشته باشد و در چه سمتی بازی کند. فوتبالیست سابق بارسلونا در سال 2009 بازنشسته شد و ژانویه گذشته ریاست "باشگاه قلبش" را بر عهده گرفت. آمریکا د ریودوژانیرو در سری D است که معادل دسته چهارم خواهد بود.

روماریو قبلاً در بیرا (بولتن ثبت نام ورزشکاران) ثبت شده است، اما قرارداد او هنوز باید برای فدراسیون فوتبال برزیل اسکن شود. علاوه بر این، او قبلاً با مربی جدید خود مارکوس الکساندر صحبت کرده است تا ببیند با توجه به سن بالا در کدام پست می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. علاوه بر این، رسانه‌های برزیلی تأیید می‌کنند که او در بهترین فرم قرار دارد، زیرا او به فوتبال و والی فوتبال که یک ورزش محبوب در سواحل ریودوژانیرو است، ادامه می‌دهد.

در آمریکا او با پسرش رومارینیو تیمی مشترک خواهد داشت و به این ترتیب او نیز به فهرست بازیکنانی می‌پیوندد که با فرزندانشان در یک تیم بازی کرده‌اند، درست مانند ریوالدو یا گودیانسن. مسابقات قهرمانی کاریوکا سری A2 از 18 می‌آغاز می‌شود، رقابتی که روماریو آرزوی فتح آن را دارد و بنابراین بازی در سن 58 سالگی را به رکوردهای شخصی خود اضافه می‌کند.

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • احتمال بازگشت ‌اسرائیل به جنگ‌ سایه‌ها
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود