Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبشری گفت: از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت چهار میلیارد و ۶۸۷ میلیون تومان تسهیلات خودکفایی، کارگشایی در سال جاری به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قباد مبشری گفت: 949 مورد تسهیلات کارگشایی، خودکفایی و مسکن بااعتبار چهار میلیارد و 687 میلیون تومان در سال جاری به مددجویان و اقشار نیازمند از محل منابع اعتباری صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت پرداخت‌ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای کاهش مشکلات اقشار آسیب‌پذیر یکی از برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان تأسیس‌شده که از محل اعتبارات این صندوق در سال جاری 635 مورد تسهیلات کارگشایی بااعتبار دو میلیارد و 757 میلیون تومان به مددجویان پرداخت‌شده است.

 

مبشری به پرداخت 46 مورد تسهیلات در بخش خودکفایی و اشتغال در صندوق امداد ولایت اشاره و بیان کرد: در این خصوص 614 میلیون تومان تسهیلات پرداخت‌شده است.

 

وی پرداخت‌ 29 مورد تسهیلات ودیعه مسکن بااعتبار 145 میلیون تومان را از دیگر اقدامات صندوق امداد ولایت اعلام و بیان کرد: هفت مورد تسهیلات مسکن1000 واحدی بااعتبار 35 میلیون تومان نیز از پرداختی‌های امسال صندوق امداد ولایت است.

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ارائه تسهیلات به سیل‌زدگان استان در سال جاری را از دیگر برنامه‌های صندوق امداد ولایت عنوان کرد و گفت: در این زمینه یک میلیارد و 135 میلیون تومان به 232 نفر از مددجویان خسارت‌دیده از سیل امسال پرداخت شد.

 

مبشری در پایان از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان در رفع مشکلات مددجویان این نهاد و اقشار نیازمند به‌خصوص در ماه مبارک رمضان سهیم باشند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان مصلی قرآن کریم قرآن اردبیل خبرگزاری شبستان احتکار خراسان جنوبي حضرت خدیجه س صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تسهیلات کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «عیسی بابائی» با اشاره به وجود ۸۳.۴۲۴ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ برای ۷۸ هزار و ۳۱۸ خانوار، مبلغ ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.
 
به گفته وی؛ مستمری مددجویان نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشت، یکی از الویت های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد ، تأمین حداقل نیازهای معیشتی خانواده ها است که براین اساس میانگین ماهیانه مبلغ  ۷۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر شرایط سخت اقتصادی کشور تصریح کرد: کمیته امداد برای کمک و یاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت وتعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرمتناسب با نیازشان ارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.
 
وی افزود: سرانه مستمری خانواده های یک نفره ۷۷۰ هزارتومان، دونفره ۱میلیون و ۹۰ هزارتومان، سه نفره ۱میلیون و۵۲۵ هزارتومان، چهارنفره ۱ میلیون و۹۶۰ هزارتومان و پنج نفره و بیشتر ۲میلیون و۴۱۰ هزارتومان می باشد که بصورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
 
به گفته وی؛ سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه هدف راه اندازی شد، با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم