Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری ۱۲ جلسه بزرگ جزء خوانی قرآن کریم در سطح مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های این استان در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

 اکبر حق نظری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: جلسات جزء خوانی قران کریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارالقرآن کریم، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی در مرکز استان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه جزء خوانی قرآن کریم در مصلی شهر ایلام از ساعت 6 الی 7 با حضور و استقبال بسیار خوب روزه‌داران ایلامی برگزار می شود، ابراز کرد: این مراسم به‌صورت زنده با همکاری صداوسیمای مرکز ایلام از شبکه محلی ایلام پخش می‌شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: دیگر مراسمات جزء خوانی قرآن کریم نیز در مرکز شهرستان‌های تابعه و بخش‌ها در ساعت‌های مختلف روز تا پایان ماه مبارک رمضان به‌صورت پیوسته برگزار می‌شود که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

 

حق نظری، افزود: همچنین هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان علاوه بر جلسات جزء خواني قرآن كريم در مرکز شهرستان‌ها، جزء خوانی قرآن کریم در محل حسینیه‌ها، مؤسسات و خانه هاي قرآني روستایی و شهري و همچنین منازل به‌صورت خانگی برگزار می‌شود.

 

وی، بیان کرد: این جلسات جزء خوانی با همکاری ائمه جماعات، جوانان روزه‌دار، فعالان قرآنی و هیئت‌امنای مساجد برگزار می‌شود و هدف از برپایی این جلسات علاوه بر بهره‌مندی از برکات تلاوت قرآن کریم، بسط و توسعه و فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و حضور جوانان در این مراسمات معنوی و مذهبی است.

 

حق نظری، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری دوره‌های آموزشی روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و ترتیل و قرائت در مؤسسات قرآنی را از دیگر برنامه‌های قرآنی این ایام برشمرد و گفت: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سید جواد حسینی قاری بین‌المللی کشورمان با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری ایلام در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در شهر ایلام حضور خواهد داشت و محفل بزرگ قرآنی با حضور این قاری در مرکز شهر ایلام برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، بابیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای انس با قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: قرآن کریم نسخه شفابخش برای بشریت است و انس و عمل به آموزه‌های قرآن، انسان را به سعادت دنیوی و اخروی می‌رساند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان مصلی قرآن کریم قرآن اردبیل خبرگزاری شبستان احتکار خراسان جنوبي حضرت خدیجه س جزء خوانی قرآن کریم ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی چاووشی خوانی و در دشتستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی بعد از ظهر شنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در دشتستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رؤسای دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگی، اظهار داشت: این جشنواره با رویکرد مردمی و با هدف تعمیق و بسط معارف رضوی از طریق چاووشی خوانی، نقالی خوانی و پرده‌خوانی با حضور هنرمندان و مردم انجام می‌شود.

فرماندار دشتستان افزود: قرار است جشنواره به میزبانی روستاهای حوزه جنوب شهرستان دشتستان (نینیزک، بنداروز، حسن آباد، سرکره، ابوالفیروز و گندم ریز) برگزار شود.

وی گفت: در این برنامه ۱۰۰ نفر مهمان ملی دعوت شد و در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 6083721

دیگر خبرها

  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی چاووشی خوانی و در دشتستان برگزار می‌شود
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»