Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه روز یکشنبه کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس صبح فردا با حضور سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی برگزار می‌شود.

وی درباره مباحثی که قرار است در این جلسه مطرح شود، اظهار داشت: در این جلسه بیانات مقام معظم رهبری در هفته معلم به ویژه موضوع مطالبات فرهنگیان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4619875 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فراکسیون نمایندگان ولایی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شهریار عباسی در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: هیأتی که هم اکنون به دستور وزیر کشور به استان ایلام سفر کرده اند؛ به منظور بررسی مشکلات کلان که گره گشایی آن از مرکز صورت می‌گیرد، حضور دارند.
وی افزود: مشکلاتی که در سطح استان قابل حل است، نباید در این نشست مطرح شود.
عباسی از نمایندگان تجار و بازرگانان و بخش خصوصی خواست، مشکلاتی که نیازمند پیگیری از طریق وزارت‌های بالا دستی است را در این فرصت، مطرح کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تشریح کرد: اشخاص برگزیده‌ای از طرف وزیر محترم کشور در استان صرفا برای بررسی و شناسایی مشکلات کلان در حوزه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، صنعت، آب، پسماند، انرژی و سایر موارد مهم استان حضور دارند.
عباسی تاکید کرد: ما می‌توانیم از این فرصت برای رفع مشکلات کلان استان که در توان مقامات ارشد کشوری است بهره ببریم.
وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی دقیق مسائل کلان و دستور وزیر برای رفع آن شاهد قدم‌های بزرگی برای توسعه و تعالی استان باشیم.

دیگر خبرها

  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه