Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی زبیدی، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به این نکته اذعان کرد که از عملکردش در فصلی که گذشت، راضی نیست. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی زبیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد فولاد خوزستان در فصل گذشته که با انتقادهای مختلفی همراه شد، گفت: فولاد فصل سختی را پشت سر گذاشت، این در حالی است که خیلی از هواداران انتظار داشتند که امسال سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله مهم این بود که تغییرات زیادی در کادر فنی صورت گرفت و همین موضوع تأثیر منفی در روند تیم داشتم. در مجموع فصل سختی برای فولاد سپری شد.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد عملکرد خودش در فصل گذشته عنوان کرد: فصل جاری برای من هم خوب نبود و از عملکردم راضی نیستم. امیدوارم که در فصل آینده جبران کنم و عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است باشگاه فولاد خوزستان همکاری‌اش را با افشین قطبی ادامه دهد، تصریح کرد: نمی‌دانم قطبی در فولاد می‌ماند یا جدا می‌شود. اصلاً نمی‌دانم باشگاه چه برنامه‌ای دارد. قرارداد خودم هم تمام شده است و منتظر تصمیم باشگاه هستم. اولویت من ادامه حضور در فولاد است و اگر این باشگاه مرا نخواست با تیم‌های دیگر مذاکره می‌کنم.

زبیدی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس شایسته قهرمانی بود. استقلال و سپاهان هم تیم‌های خوبی بودند، ولی پرسپولیس عملکرد بهتری داشت و قهرمان شد.

قطبی: شرایطم را بپذیرند در فولاد می‌مانم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران + فیلم

رهبر انقلاب در دیدار با اعضای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خطاب به آنها فرمودند: شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سؤال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان