Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:53:59 GMT

تعداد کشته شدگان تصادف مسیر تبریز به ارومیه افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۶۶۱۴

تعداد کشته شدگان تصادف مسیر تبریز به ارومیه افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر سانحه رانندگی ظهر امروز شنبه در محور تبریز- ارومیه ۲ نفر کشته و ۲ نفر دیگر مصدوم شده بودند که متأسفانه طبق اطلاع واصله، ۲ نفر از مصدومان که به مرکز درمانی ارجاع داده شده بودند در بیمارستان فوت کردند و تعداد کشته‌ها به ۴ نفر رسید.

این حادثه در مسیر خورخور به سرای بین ۲ دستگاه خودروی دانگ فنگ و نیسان اتفاق افتاد که برخورد شدید آنها باعث کشته شدن چهار نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه شدت برخورد به قدری بالا بود که باعث نصف شدن خودروی دانگ فنگ شد.

دو نفر در این حادثه در دم جان باختند و دو مصدوم دیگر حادثه پس از عملیات نجات و رهاسازی توسط تیم‌های هلال احمر توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند که دقایقی قبل این دو نفر نیز جان باختند.

کد خبر 4619914

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تبریز ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از ایندیپندنت، چند روز پیش در حالی که مسابقات اتومبیل رانی فاکس هیل سوپرکراس، در شهر دیاتلاوا سریلانکا در حال برگزاری بود و حدود ۴۵ هزار نفر برای تماشای مسابقات گرد هم آمده بودند، دو خودرو از مسیر مسابقه خارج شدند و با تماشاچیان برخورد کردند.

در این حادثه ۷ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۳ نفر از آنها وخیم است.

نیهال تالدووا، سخنگوی پلیس سریلانکا گفت: در بین کشته‌شدگان ۴ مسئول مسابقه و یک دختر ۸ ساله نیز به چشم می‌خورند. در جریان این حادثه ۲۰ نفر مجروح شدند که از سوی تیم‌های امدادی به بیمارستان انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند.

به گفته سخنگوی پلیس سریلانکا، این حادثه زمانی رخ داد که ۲خودرو که با سرعت زیاد در مسیر در حرکت بودند، از کنترل راننده‌ها خارج و از مسیر مسابقه منحرف شدند و با جمعیت برخورد کردند.

عکس‌ها و فیلم‌های این حادثه نشان می‌دهد که مردم بلافاصله پس از تصادف به سمت محل حادثه هجوم آوردند و شیشه‌های خودروهای منحرف شده را شکستند تا سرنشینان آن‌ها را نجات دهند.

با توجه به اینکه هنوز علت اصلی خروج خودرو از پیست مشخص نیست، مسئولان مسابقه تحقیقاتی را در این باره آغاز کرده‌اند. مسابقه پس از حادثه لغو شد و مسابقات به حالت تعلیق درآمد.

این مسابقه توسط ارتش سریلانکا و فدراسیون اتومبیلرانی این کشور برگزار شده بود.

کد خبر 846447 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مسابقه اتومبیلرانی حوادث جهان

دیگر خبرها

  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم