Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه حامی کره شمالی در ژاپن امروز (شنبه) از آمریکا خواست از موضعش درباره مساله اتمی پیونگ یانگ عقب نشینی کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه چوسون سینبو، حامی کره شمالی در ژاپن هشدار داد اگر ایالات متحده نتواند به ضرب‌الاجل یک ساله رهبری کره شمالی درباره روش درست مذاکرات متوقف شده اتمی دست پیدا کند، دیپلماسی آمریکا در قبال کره شمالی به جایی نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه به آمریکا تاکید کرده که باید موضعش را درباره برنامه‌های اتمی کره شمالی متوقف کند.

گفتگوها از زمان برگزاری دومین نشست میان کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در هانوی، ویتنام در فوریه سال جاری میلادی به بن بست خورده چون دو طرف موفق نشدند به توافقی دست پیدا کنند.

این روزنامه در مقاله‌ای می‌نویسد: توافق در هانوی به دست نیامد چون آمریکا به کره شمالی تاکید کرد تا تسلیحات اتمی‌اش را با هدف یک خلع سلاح اتمی یکجانبه کنار بگذارد. موضع کره شمالی این است که تنها زمانی می‌تواند در گفتگوها با ایالات متحده دیدار کند که آمریکا نیز روش خصمانه مذاکره را کنار بگذارد.

این روزنامه حامی کره شمالی همچنین گزارش داد: مشخص است که حتی با وجود لغو تحریم‌های آمریکا علیه پیونگ یانگ، کره شمالی شاید رویکردی برای گفتگوها نداشته باشد. اگر آمریکا به ضرب‌الاجل یک ساله کره شمالی پاسخی ندهد و از آن باز بماند، دستاوردهای ترامپ درباره پیونگ یانگ به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در مراسم افتتاحیه 10 هزار واحد مسکونی در پیونگ‌یانگ حاضر شد و از آهنگ جدید "پدر مهربان" که در ستایش او ساخته شده تمجید کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از  نورت کریا نیوز، بلوک‌های آپارتمانی خیابان ریمهونگ با تلاش های 14 ماهه و در "بالاترین سطح" به پایان رسیدند.

10 هزار واحد مسکونی در سال 2022 در این خیابان که در منطقه شمال شرق پیونگ یانگ قرار گرفته، ساخته شد و پروژه ساخت 10 هزار واحد دیگر در فوریه سال جاری شروع شده که قرار است در بهار آینده به پایان برسد.

این پروژه‌ها با وعده کیم در اوایل سال 2021 برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رویترز در گزارش دو سال پیش خود  نوشت: کارشناسان، فراریان و برخی دیگر از مردم کره شمالی می‌گویند آسانسور، سیستم برق کشی و لوله‌کشی این ساختمان‌های جدید ناامن و معیوب است و بسیاری نگران طرز کار سیستم‌های آب و برق در این سازه ها هستند. از نظر اجتماعی و تاریخی نیز تعداد کمی از مردم کره شمالی خواهان زندگی در  بالاترین طبقات این برج و ساختمان‌ها هستند.

کیم در این مراسم روبان را برید و افتتاحیه با آتش بازی و حرکات اکروباتیک هوایی ادامه یافت.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پنت هاوس‌هایی که مثل کابوس هستند/ زندگی در بلندترین برج‌های کره شمالی چگونه است؟ (+فیلم) تبدیل یک خواهر به رهبر عزیز جشن تولد رهبر سابق کره شمالی در دمای زیر صفر

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند
  • آژانس: هیچ آسیبی به مراکز هسته‌ای ایران وارد نشده
  • آژانس: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • آژانس به شایعات درباره آسیب به تأسیسات ایران پایان داد
  • گزارش آژانس از میزان آسیب وارد شده به تأسیسات ایران
  • روزنامه اسرائیلی : موشک ایران به تاسیسات اتمی اسرائیل اصابت کرد/ 84 درصد حملات ایران دفع شد نه 99 %
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • (ویدئو) جشن باشکوه افتتاح بلوک‌های آپارتمانی در پیونگ یانگ