Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@13:36:30 GMT

اعزام ۵۹۰۰ زائر استان مرکزی به مرقد حضرت امام (ره)

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۰۰۸

اعزام ۵۹۰۰ زائر استان مرکزی به مرقد حضرت امام (ره)

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پنج هزار و ۹۰۰ زائر از استان برای شرکت در سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به مرقد مطهر اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛بهروز اکرمی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پنج هزار و ۹۰۰ زائر از شهرها و روستاهای استان برای شرکت در سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به مرقد مطهر اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی، با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند تا با شکوه‌تر از همیشه این مراسم برگزار شود.

وی ادامه داد: مراسم امسال ارتحال حضرت امام (ره) به سبب مصادف شدن با عید سعید فطر نیازمند برنامه ریزی منسجم متولیان امر است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: لازم است دستگاه مختلف از جمله پلیس راه، راهداری، علوم پزشکی، هلال احمر و سازمان صمت در راستای اعزام‌تیم پزشکی آمبولانس و واحدهای امدادی و ایمنی مسیر و اسکان و پشتیبانی برای زائران اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم ارتحال جانسوز حضرت امام راحل در اراک و خمین خاطرنشان کرد: استان مرکزی زادگاه حضرت امام (ره) است بنابراین باید همه دستگاه ها و نهادها بکوشند این آیین در خور شان و جایگاه رفیع امام خمینی (ره) برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده در حاشیه برگزاری این آیین گفت: آئین اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان سنت پسندیده‌ای است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت خیرین نیکوکار و کمیته امداد امام (ره) و آبشار عاطفه‌ها با شکوه خاصی برگزار شد.
بصیری فرد افزود: علاوه بر این امسال و در طول ماه مبارک رمضان نیز بیش از هزار و ۴۵۰ بسته غذایی شامل مایحتاج ضروری خانوار‌های تحت پوشش توسط خیرین نیکوکار تهیه شده و در اختیار نیازمندان این نهاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه هر یک از این بسته‌های غذایی با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیون ریال تهیه شده است، گفت: برگزاری آئین اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، فضایی معنوی به شهرستان لنده بخشیده است.

دیگر خبرها

  • مکان‌های برگزاری احیای شب‌های قدر در شیراز
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برپایی مراسم محوری شب‌های قدر در ۶۸ نقطه خراسان شمالی + جزئیات
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود