Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا ، حلی ساز در این نشست خبری با گزارشی از عملکرد مرکز حج و زیارت در راستای برگزاری مراسم حج تمتع سال 98 را همراه با پاسخ به سوالات خبرنگاران ارائه داد  و همچنین در خصوص وجود خط قرمزهایی که برای زائران ایرانی وجود دارد نیز بیان داشت :

با توجه به قوانین سرسختانه ای که در خصوص مقابله با مبحث مواد مخدر در نظام جمهوری اسلامی و همچنین دولت عربستان سعودی وجود دارد باید توجه داشت که هر فردی قصد مشرف شدن به سرزمین وحی را دارد وانجام دادن این اعمال الهی را یک ضرورت می داند به موضوع اعتیاد باید بیش از هر چیزی توجه داشته باشد و از همراه داشتن مواد مخدر و به طور کلی مواد  دارویی ممنوعه خودداری کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد :  مسائلی مانند آبروی کشور و همچنین شان زائران خانه خدا در اولویت قرار دارد و بهتر است زائران وابستگی هایی را به این نوع مخدرها نداشته باشند چون اگر وابستگی وجود داشته باشد ، در طول مدت زمانی که مشغول انجام دادن اعمال مناسک حج است دچار مشکل خواهد شد و با سختی هایی فراوان مواجه خواهد شد.

وی در پایان نیز افزود : اگر بنابر هر دلیلی هر کدام از زائران مخدری را با خود حمل کند و در بازرسی های فرودگاه در داخل کشور چیزی کشف نشود و در فرودگاه های عربستان ماده مخدر کشف شود شامل مجازات های سنگینی از سوی دولت عربستان خواهد شد که لطمه های فراوانی را وارد خواهد ساخت ،بهتر است  افرادی که وابستگی به این نوع مواد را دارند بنا بر دلایل گفته شده بهتر است از مشرف شدن و رفتن به سفر حج صرفنظر کنند

 

خبرنگار: امجد عبدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتیاد جمعیت هلال احمر عربستان عربستان سعودی نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر