Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه یک تحقیق نشان می دهد که ۱۱ میلیون آمریکایی به دلیل پخش آخرین قسمت سریال «بازی تاج و تخت» قصد دارند روز دوشنبه در محل کار خود حاضر نشوند.
به گزارش یورونیوز؛ قرار است آخرین قسمت از سریال «بازی تاج و تخت» یکشنبه شب از شبکه «اچ بی او» پخش شود.   نتیجه تحقیق موسسه هریس نشان می دهد که ۳۴ درصد کارمندان آمریکایی قصد دارند آخرین قسمت این سریال پر طرف دار را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که آخرین قسمت سریال «بازی تاج و تخت» تنها ۸۰ دقیقه طول خواهد کشید اما بسیاری از آمریکایی ها قصد دارند پس از تماشای آن در مهمانی و جشن های ویژه پایان سریال محبوب خود شرکت کنند.   گروهی از تماشاگران این سریال نیز از پرسش های احتمالی که آخرین قسمت «بازی تاج و تخت» در ذهن آنها پیش خواهد آورد به عنوان دلیل عدم حضورشان در محل کار در روز دوشنبه یاد می کنند.

از سوی دیگر پیش بینی می شود نزدیک به 6 میلیون کارمند آمریکایی که به طور معمول یکشنبه شب باید به فعالیت حرفه ای خود مشغول باشند نیز سر کار نخواهند رفت.
افرادی که قصد دارند یکشنبه شب و روز دوشنبه در محل کار خود حاضر نشوند از مرخصی با حقوق یا مرخصی استعلاجی استفاده خواهند کرد.
نتیجه تحقیق موسسه هریس علاوه بر این حاکی است که احتمالا نزدیک به 3 میلیون آمریکایی روز دوشنبه دیرتر از موعد مقرر در محل کار خود حاضر خواهند شد.
طرفداران بازی «تاج و تخت» در اغلب کشورهای اروپایی باید تا ساعت 3 صبح دوشنبه برای تماشای آخرین قسمت این سریال صبر کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آمریکا بازی تاج و تخت شبکه اچ بی او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی در دو بازی متوالی مقابل ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفت و نود دقیقه به میدان رفت و این در شرایطی بود که در بازی اول ابوالفضل جلالی و در بازی دوم گودرزی به همراه جلالی روی نیمکت حضور داشتند اما فرصت بازی به آنها نرسید.

میلاد در غیاب احسان حاج‌صفی گزینه اول امیر قلعه‌نویی برای دفاع چپ تیم ملی بود و با توجه به دقایق طولانی که بازی کرد نشان از این دارد که حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است، میلاد در جام ملت‌های آسیا هم 3 بازی برای ایران انجام داد و در بازی با هنگ‌کنگ و ژاپن در ترکیب اصلی قرار گرفت.

میلاد با دوندگی بالایی که دارد استحکام بیشتری به خط دفاعی تیم ملی می‌دهد و با رفت و برگشت‌های خوبی که دارد در روند تاکتیکی و پوشش جناحین تاثیرگذار است و اجازه نفوذ بیشتری به وینگر سمت چپ تیم ملی می‌دهد.

محمدی در بازی‌هایی که در مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها به میدان رفت هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد اما در روند دفاعی تیم ملی موثر بود و در بازی مقابل زاپن بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.

البته او جوان‌های آماده و مستعدی را در کنار خود می‌بیند که شرایط رقابت را برای او سخت می‌کنند، ابوالفضل جلالی و حسین گودرزی دو بازیکن آماده‌ای هستند که برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می‌کنند، همچنین با بازگشت احسان حاج‌صفی شرایط رقابت در این پست جذاب‌تر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!