Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:48:50 GMT

تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرداران فدوی و نقدی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۵۳۸

تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرداران فدوی و نقدی

سرلشکر باقری در پیام های جداگانه ای انتصاب سردار فدوی به سمت جانشین فرمانده کل سپاه و سردار نقدی به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه را تبریک گفت .

به گزارش  ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛  در پی  انتصاب دریادار پاسدار علی فدوی  به سمت جانشین فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ محمدرضا نقدی به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای این انتصابات را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام های  سرلشکر باقری به این شرح است:

سردار دریادار پاسدار برادر علی فدوی
با سلام و تحیات
حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت "جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید تجارب ارزنده و اشراف همه جانبه ناشی از حدود چهار دهه خدمت و نقش آفرینی های موفق در سطوح مختلف مجموعه مبارک و مقتدر سپاه، پشتوانه ارزشمند و مطمئنی است که یاری بخش آن سردار مخلص برای ایفای نقش جهادی و انقلابی در ارتقای آمادگی های عملیاتی و پیشرفت مقتدرانه مأموریت های این نهاد و تحقق انتظارات معظم‌له، در همراهی با فرماندهی محترم کل سپاه خواهد بود.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این مسئولیت خطیر و راهبردی تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه کبریایی مسئلت می کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

برادر ارجمند سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

با سلام و تحیات

حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت "معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های آن برادر عزیز است، را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی‌شک اشراف و شناخت عمیق شما از مجموعه مبارک و مقتدر سپاه و توانمندی ها و ظرفیت های متکثر نخبگی و کارشناسی در این نهاد انقلابی و مردمی و نیز بسیج مستضعفین، پشتوانه ارزنده و اطمینان‌بخشی است تا ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پویاتر، بالنده تر و کارآمد تر از گذشته انتظارات معظم‌له در نیل به پیشرفت و آمادگی‌های همه جانبه برای پاسداری از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن در تعامل سازنده و هم افزا با ستاد کل و سایر سازمان‌های نیروهای مسلح و ملحوظ داشتن تدابیر فرماندهی محترم کل سپاه را محقق و اسباب خرسندی ملت عظیم‌الشأن ایران را فراهم سازد.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و حساس را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه احدیت خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه سرلشکر باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم رژه روز ارتش

مراسم رژه روز ارتش صبح امروز با حضور آیت الله  رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سردار رادان فرماندهی انتظامی کل کشور، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده کل ارتش، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی ارتش، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح آغاز شد.

بخشی از دستاورد‌ها و تجهیزات بومیِ پهپادی، موشکی، هوایی، دریایی و زمینی در این مراسم به نمایش در خواهد آمد. 

همچنین در این مراسم یگان‌های برتر از مقابل جایگاه فرماندهان رژه خواهند رفت. این مراسم به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • سردار فدوی: به کوچک‌ترین اقدام اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم
  • سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • تا پای جان برای ایران
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش