Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@21:36:15 GMT

کشف بیش از ۱۶هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲ کشته در حوادث رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۵۶۰

کشف بیش از ۱۶هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲ کشته در حوادث رانندگی

رئیس پلیس راه استان از فوت ۲ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

کشف35 راس دام فاقد مجوز در بوئین زهرا

سرهنگ حسین علیان نزادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران بخش انتظامی "شال" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "خاور "حامل دام مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده توسط ماموران مشخص شد کامیون فاقدمجوز حمل بوده و در بازرسی از خودرو تعداد 35 راس دام (گوسفند) کشف و  یک نفر در این خصوص دستگیر و محموله دام توقیفی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی "بوئین زهرا" در پایان تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی دام مکشوفه را 800 میلیون ریال برآورد کردند.

2 کشته در حوادث رانندگی در قزوین

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی در آزادراه " قزوین- رشت " بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودوری "پراید" بنا به عللی واژگون که در اثر این واژگونی متاسفانه سرنشین 6 ساله خودرو بر اثر شدت ضربه در دم فوت شد.

وی افزود: در حادثه ای دیگر نیز در مسیر "دانسفهان به آوج" به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی "وانت پیکان" واژگون و راننده آن به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

بیگلری تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این 2 حادثه را عدم توجه به جلو رانندگان هر 2 وسیله نقلیه اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری و پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

کشف بیش از 16 هزار لیتر سوخت قاچاق 

سرهنگ "منصور خدایی " در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ابراز کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران و کسب خبر ار  منابع مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اوج افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و حضور در محل ، در بازرسی از محل دپوی 16 هزار و 300لیتر "نفت سفید" که به صورت غیرمجاز دپو شده بود کشف شد.

وی با بیان این که ارزش تقریبی سوخت کشف شده 390 میلیون ریال از سوی کارشناسان برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد.

منصور خدایی در پایان اضافه کرد: سوخت قاچاق کشف شده تحویل شرکت نفت و متهم پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات استان معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس