Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار طلا و سکه در اولین روز هفته، با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شد. این در حالی است که امروز بازار جهانی با کاهش ۱۶ دلاری اونس جهانی و نوسان دلار در سطح ۱۴۷۵۰ تومان همراه بود.  

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۹۸، بازار طلا و سکه تهران شاهد رشد اندک قیمت‌ها بود. به گونه‌ای که سکه امامی ۲۰ هزار تومان نسبت به روز پنج شنبه، گران‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بر اساس این گزارش، برای اطلاع از جدید قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها با رشد ۱۶ دلاری نسبت به روز پنج شنبه، به رقم ۱۲۷۸ دلار رسید، افزود: تا ساعت ۱۶ امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۲۰ هزار تومانی نسبت به پایان هفته گذشته، به رقم ۴ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز پنج شنبه، تغییری نداشته است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر به ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسیده است و ربع سکه بهار آزادی نیز ۱ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان می‌باشد.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۰ تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۵۲ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۲۷ هزار تومان ارزان‌تر شده است.  

حباب سکه نیز امروز، ۵۲۰ هزار تومان بود که نسبت به روز پنج شنبه، ۳۰ هزار تومان افزایش داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت سکه سکه و طلا سکه حباب سکه بازار سکه خرید سکه سردار فدوی سردار نقدی بازداشت شهنازی سیاست مهاجرتی ترامپ هوشنگ امیراحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۳۳۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۲۲۹۶ دلار است.

در معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳