Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان دوست با اشاره به توزیع مرسولات پستی گفت: سال گذشته بیش از ۶ هزار مرسوله وارداتی در استان یزد داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی محمد رحمانی پست، مدیر کل پست استان یزد در نشست خبری به مناسبت روز جهانی ارتباطات گفت: اداره کل پست استان به عنوان گسترده ترین شبکه ارتباط فیزیکی در استان با 180 واحد پستی و 72 واحد شهری و 108 روستایی انجام وظیفه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در شرکت ملی پست استان سعی داریم با توجه به درخواست های مشتریان و نیازها بیش از 40 نوع سرویس پستی را ارائه می دهیم که فروشگاه بازار الکترونیک از جمله این خدمات جدید ما است.

مدیر کل پست استان یزد خاطرنشان کرد: ما در پست سعی داریم بخش خصوصی را تقویت کنیم که الان از کل خطوط پستی در استان 45 مورد است 41 خط خصوصی است.

رحمان دوست تصریح کرد: پست استان یزد بزرگترین بانک اطلاعاتی مکانی را داریم که بیش از یک میلیون و 130 هزار اطلاعات مکانی داریم.

وی ادامه داد: در پست از فناوری اطلاعات بیشترین استفاده را داریم که سامانه هوشمند همراه نامه رسان را داریم که قبول و توزیع آنلاین را داریم.

مدیر کل پست استان یزد گفت: ما در سال گذشته بیش از 6 میلیون و 200 هزار مرسوله وارده داشتیم که در استان توزیع شده است.

رحمان دوست ادامه داد: در حال حاضر 177 فروشگاه مجازی قرارداد داریم که سال گذشته 53 هزار مرسوله توزیع را در استان انجام دادیم.

وی گفت: پروژه جی نف یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که در آن کلیه اماکنی که در بانک اطلاعاتی ما دارد استاندارد سازی می شوند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان قرآن قرآن کریم خبرگزاری شبستان سبک زندگی اسلامی نمایشگاه قرآن اردبیل خراسان جنوبي مصلی شبستان یزد مرسوله پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با تاکید بر انجام اقدامات هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین برای مدیریت پیک سایی سال ۱۴۰۲ افزود: در سال گذشته این اقدامات در تمامی تعرفه‌ها علی الخصوص در بخش کشاورزی کمک شایانی به مدیریت پیک بار و جبران ناترازی موجود داشته است.

وی بیان داشت: با توجه به سهم تعیین شده برای مدیریت بار در ایام گرم سال و روند رشد مصرف برق در ۱۰ سال گذشته به طور متوسط 4.6 درصد بوده است پیش بینی می‌گردد تابستان پیش رو عدد ناترازی به مقدار حدود ۱۷ هزار مگاوات رسیده و این موضوع اهمیت اقدامات مدیریت مصرف برق و هوشمندسازی را دوچندان می‌نماید.

سید محمد حسینی نژاد با بیان اینکه سال جاری نیز به مانند سال گذشته بحث اعمال خاموشی به مشترکین صنعتی و کشاورزی مطرح نیست افزود: مشترکین می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب، بخشی از مصارف خود را از ساعت اوج مصرف به دیگر ساعات و ترجیحاً به روزهای تعطیل و یا بازه شبانه روزهای عادی منتقل نمایند و عملاً با جابه جایی زمان از حداکثر ظرفیت تولید خود استفاده نمایند.

در ادامه این نشست معاون فروش و خدمات مشترکین با ارائه گزارش از وضعیت اقدامات در حوزه کاهش پیک و مدیریت مصرف برق در سال گذشته افزود: به منظور عبور از پیک بار سال جاری برنامه تکلیفی در بخش‌های مختلف ابلاغ شده است که امیدواریم با همکاری بخش صنعت، کشاورزی، اداری و تجاری امسال نیز به مانند سال‌های گذشته تعامل موثری در تامین برق مطمئن و پایدار را داشته باشیم.

مهدی پاک طینت افزود: طرح‌های مدیریت بار محتمل است در سال جاری از ابتدای خرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور ادامه داشته باشد.

وی با عنوان اینکه چاه‌های کشاورزی که دارای مصارف جانبی بوده‌اند به طور کامل در استان شناسایی شده‌اند افزود: در این بخش بر آن شده‌ایم با توجه به اقلیم گرم و خشک در برخی از نقاط استان با همکاری و هماهنگی نمایندگان کشاورزان برنامه مدیریت بار را اعمال کنیم که حداقل آسیب به کِشت صورت پذیرد.

پاک طینت افزود: با عنایت به وجود بیش از یک هزار و ۴۵۰ ساختمان اداری در استان، امسال بر آن شده‌ایم تا برای ادارات و سازمان‌های خصوصی و دولتی به بخشنامه ابلاغی عمل نموده و به جِد نظارت ویژه بر رعایت نکات گفته شده در قانون باشیم.

وی تاکید کرد: بنابر بخشنامه مصوب کلیه دستگاه‌های اجرایی، دولتی، خصوصی و بانک‌ها در ساعت اداری به میزان ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری به مقدار ۶۰% بازخورد را به نسبت مصرف بار پایه در سال 1400 کاهش داده و همچنین به جهت کمک به کاهش پیک بار روز از ظرفیت دیزل ژنراتورهای مستقر ادارات در ساعات ۱۱ تا ۱۳ اقدام نمایند.

گفتنی است: در این نشست دبیر کمیته کاهش پیک و مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان و رئیس گروه نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری گزارشات جامع و کاملی را از نحوه انجام پیک سائی و هوشمندسازی در سال گذشته را ارائه نمودند و از همدلی و تعامل تمامی واحدهای سطح شرکت و مدیریت‌های اجرایی به جهت کمک به امر کاهش پیک تقدیر و تشکر نمودند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898140

دیگر خبرها

  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • ارائه کد پستی در سامانه جی نف
  • توزیع بیش از ۸۷ هزار تذکره در بادغیس