Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام رشیدی نیا مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ظهر شنبه در نشست با روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی لرستان به مناسبت روز روابط عمومی در سخنانی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در حوزه روابط عمومی شرکت گاز لرستان، اظهار داشت: هر کسی بدون داشتن تجربه در هر فعالیت و جایگاهی که قرار بگیرد باید کار را از صفر شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد از جابجایی روابط عمومی شرکت گاز

وی با تاکید بر اینکه حوزه روابط عمومی، یک حوزه بسیار تخصصی بوده و لازم است افرادی که در این بخش فعالیت می‌کنند تخصص، تحصیلات آکادمیک و تجربه لازم را در این حوزه داشته باشد، عنوان کرد: اما مجموعه شرکت گاز استان به شکل عجیبی مدیر روابط عمومی را جابجا کرده اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، بیان داشت: پیگیری که در این رابطه داشتیم، مدیر شرکت گاز استان اعلام کردند که نامه‌ای از وزارتخانه برای ما ارسال شده و در آن اعلام کرده اند افرادی که چهار سال در یک سمت فعالیت دارند، باید بعد از چهار سال جابجا شوند.

رشیدی نیا در ادامه با بیان اینکه به اعتقاد من اصل این امر اشکال دارد، گفت: اصل این نامه بی معنی است، خیلی از حوزه‌های کاری که ما داریم نیاز به تجربه دارد، اگر قرار است روابط عمومی جابجا شود باید کسی در کنارش مدتی کار کند، کار را یاد بگیرد، تجربه کسب کند و سپس جایگزین شود نه اینکه یک مرتبه کسی را بدون داشتن تجربه لازم به کار گیری کنیم.

معضلی به نام تعدد رسانه در لرستان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعدد رسانه‌های لرستان، عنوان کرد: استانی مانند همدان حدود ۳۰ نشریه محلی دارد و این در حالیست که ما در لرستان ۱۲۰ نشریه محلی داریم.

باوجود تعدد رسانه‌ها اما تعداد خبرنگاران افزایش پیدا نکرده است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان با تاکید بر اینکه برای صدور مجوز باید بررسی شود فردی که به عنوان مدیر مسئول معرفی می‌شود آیا واجد حداقلی از توانمندی لازم در این حوزه است یا خیر، افزود: باوجود تعدد رسانه‌ها اما تعداد خبرنگاران افزایش پیدا نکرده است بلکه افرادی وارد این عرصه شده اند که خبرنگار نیستند.

رشیدی نیا با تاکید بر اینکه ما با معضلی به نام تعدد رسانه در لرستان روبرو شده ایم، افزود: ما تعدد رسانه و خبرنگار را در استان داریم و این در حالیست که تعداد نویسندگان اندک است.

ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها

وی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت رسانه‌های منتقد در لرستان استقبال کرد و گفت: ما از نقد منتقدین منصف استقبال می‌کنیم، اما برخی افراد بدون داشتن تخصص و توانایی در این حوزه فعالیت دارند و متأسفانه شاهد ترویج ادبیات «کوچه بازاری» در برخی رسانه‌ها هستیم که در این رابطه سیاست ما هدایت این افراد به سوی نوشته‌های حرفه‌ای و تخصصی با حفظ متانت کلام است.

شاهد ترویج ادبیات «کوچه بازاری» در برخی رسانه‌ها هستیم

مدیرکل روابط عمومی امور بین الملل استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: می‌طلبد که روابط عمومی‌ها جایگاه بهتری در دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

رشیدی نیا با اشاره به اختصاص یکی از جلسات شورای اداری لرستان به حوزه روابط عمومی‌ها، بیان داشت: همچنین برگزاری نشست خبری دبیران کمیته‌های قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده در استان را به زودی خواهیم داشت.

کد خبر 4619997

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان خبرنگاران روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد

 یاسر اکبریان  اظهار کرد: بخش اعظمی از این پروژه‌ها در مراحل نهایی کار می‌باشد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان به عنوان نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، پیشرفت ۶۵ درصدی دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح ۷۰ روستای مناطق محروم استان از آب سالم برخوردار می‌شوند که ۲۰روستا تاکنون از این خدمت بهره‌مند شده اند و مابقی طرح‌ها نیز طی ماه‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

اکبریان بیان کرد: همچنین پارسال حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شد و در حال حاضر نیز ارتقای زیرساخت‌های تامین آب و بالا بردن ظرفیت‌های موجود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های انجام گرفته در بخش فاضلاب نیز حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که مهمترین آن‌ها تصفیه خانه‌های فاضلاب در پنج شهرستان استان می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: عملیات احداث تصفیه خانه در این پنج شهر از پیشرفت ساختمانی ۷۰ درصدی برخوردار است که با توجه به رایزنی‌های به عمل آمده و حمایت‌های استاندار و سایر مسوولان استانی و کشوری، تسهیلاتی از طریق چند بانک عامل برای آنها جذب شده است و تلاش می‌شود سرعت ساخت این تصفیه خانه‌ها افزایش یابد.

اکبریان بیان کرد: در بخش توسعه شبکه فاضلاب و به روز کردن آن‌ها نیز از همه ظرفیت‌های مهندسی و مالی شرکت استفاده شده است تا استان در شاخص‌های بخش فاضلاب ارتقا یابد.

بیش از ۶۱۰ هزار مشترک آب و ۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب در لرستان وجود دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • رئیسی: روابط ایران و سریلانکا افزایش یابد
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت