Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد سوداگران مرگ برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر به جنوب کشور از طریق محور‌های مواصلاتی این شهر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران این یگان طی یک عملیات شبانه، خودروی قاچاقچیان را در محور کهنوج-رودبار شناسایی و به سرنشینان آن دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: سرنشینان این خودرو با تیراندازی به سمت ماموران و افزایش سرعت از محل فرار و در مواجهه با برتری آتش و عملیات تعقیب و مراقبت پلیس، خودروی خود را در یک نقطه رها و با استفاده از ناهمواری‌های محل از دید ماموران خارج شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از این خودرو ۵۱۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد که تلاش پلیس برای پاک سازی منطقه و دستگیری سوداگران مرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/س

کشف بیش از ۵۱۴ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج