Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@06:25:59 GMT

بازهم حواشی صدا و سیما خبر ساز شد +سند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۹۵۳

بازهم حواشی صدا و سیما خبر ساز شد +سند

نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در مکاتبه‌ای نسبت به تبلیغات پرتکرار تجاری در شبکه‌های مختلف اعتراض کرد.

در این مکاتبه آمده است: «شبکه‌های مختلف سیما به صورت مکرر در حال تبلیغ برند‌های تجاری مشخصی از انواع قابلمه، دوش حمام، کفش و… هستند. حجم تبلیغات و میزان تکرار به‌گونه‌ای است که خرید آن به مخاطب رسانه ملی تحمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که احتمالا سازمان صداوسیما نسبت به کیفیت و کارآمدی محصولات تبلیغ شده نیز بی‌اطلاع است».

حسام‌الدین آشنا در این مکاتبه به ابعاد و تاثیرات فرهنگی تبلیغات تجاری اشاره و بیان کرده است: «از منظر محتوایی نیز حجم انبوه تبلیغات کالا‌ها می‌تواند به ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی منجر شود.»

آشنا در پایان درخواست کرده است ضمن تهیه گزارشی از منطق اقتصادی، مسئولیت سازمان در قبال کیفیت محصولات تبلیغ شده و اثرات فرهنگی تبلیغ خرید مستقیم کالا از طریق ارسال پیامک توسط کارشناسان شورا در مکاتبه‌ای از سازمان صداوسیما خواسته شود تا اطلاعات مکفی از این نوع تبلیغات را برای شورای نظارت، ارسال کند.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسام الدین آشنا صدا و سیما محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست