Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:09:40 GMT

بارشهای پراکنده بهاری در اصفهان ادامه دارد/احتمال بارش تگرگ

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۹۷۲

بارشهای پراکنده بهاری در اصفهان ادامه دارد/احتمال بارش تگرگ

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم الگوهای جوی ناپایدار همچنان تا اواسط هفته در استان اصفهان است.

وی افزود: بدین ترتیب بعدازظهر و شب در اکثر مناطق استان افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبار بهاری (به جز شرق استان) در برخی مناطق همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود و در غرب استان احتمال رعد و برق محتمل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با تاکید بر اینکه کمینه دمای هوا در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیان داشت: روز شنبه هوای اصفهان به شکل گاهی افزایش ابر، از بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید و رگبار پراکنده بهاری است و برای روز یک‌شنبه نیز گاهی افزایش ابر، از بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید و رگبار پراکنده بهاری پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین روز دوشنبه شاهد افزایش ابر، از بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبار و رعد و برق هستیم، ابراز داشت: با توجه به شرایط ناپایداری جو طی سه روز آینده شرایط هوای سالم انتظار می‌رود.

علی عسکریان با بیان اینکه به دلیل وزش بادهای نسبتاً شدید دمای احساسی بسیار کمتر از دمای واقعی است که داشتن پوشش مناسب را ایجاب می‌کند، گفت: هم استانی‌های عزیز از اطراق در جنگل و زیر درختان بلند پرهیز کنند و هنگام بارش باران با احتیاط رانندگی و از تماشای رعد و برق پرهیز کنند.

کد خبر 4620042

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب جوی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ بهروزی افزود: از عصر امروز تا عصر روز یکشنبه با گذر امواج متناوب از سطح منطقه شاهد افزایش ابر، در برخی مناطق رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

بهروزی اضافه کرد: از روز دوشنبه تا ظهر سه شنبه با ورود سامانه بارشی در استان، در برخی از ساعات بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی بارش ها در بعضی نقاط از میزان بیشتری نیز برخوردار است.

دیگر خبرها

  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب جوی استان
  • صدای شنیده شده در شرق اصفهان مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشتیم
  • شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان
  • شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان
  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور