Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:21:40 GMT

«زلنسکی» ابراز امیداوری کرد که بتواند کریمه را بازپس بگیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۸۰۵۸

«زلنسکی» ابراز امیداوری کرد که بتواند کریمه را بازپس بگیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کی‌یف پُست، ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری منتخب اوکراین امروز شنبه در اظهاراتی ابراز امیدواری کرد که کشورش بتواند کریمه را بازپس بگیرد.

این در حالیست که رئیس جمهوری منتخب اوکراین پیشتر و به ویژه در اثنای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور خواستار مذاکره با روسیه در خصوص حل و فصل اختلافات میان دو کشور شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، روابط غرب با روسیه در سال ۲۰۱۴ میلادی و به دنبال بازالحاق شبه جزیره کریمه به روسیه به دنبال همه پرسی در این منطقه به سردی گرائید.

در این راستا، مقامات برخی از کشورهای غربی به متهم کردن روسیه به دخالت در امور داخلی خود می‌کوشند تا اجماع برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه مسکو را ایجاد نمایند.

کد خبر 4620043

منبع: مهر

کلیدواژه: ولادیمیر زلنسکی اوکراین منطقه کریمه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی به معنای واقعی کلمه اوکراینی‌ها را می‌کشد

به گزارش قدس آنلاین اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا به اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین پاسخ داده و در پلتفرم X نوشت: کی‌یف تنها از کمک‌های آمریکا برای از بین بردن بیشتر اوکراینی‌ها استفاده خواهد کرد.

 پیش از این، زلنسکی نوشته بود که از تصمیم طولانی مدت کنگره آمریکا برای اختصاص ۶۱ میلیارد دلار به اوکراین حمایت می‌کند و گفته بود که از این پول برای پیروزی بر روسیه استفاده خواهد کرد.

 ریتر خطاب به زلنسکی گفت: شما در چاله ای عمیق‌تر از چاله‌ای هستید که در ابتدای سال ۲۰۲۳ در آن بودید. تنها کاری که پس از آن انجام خواهید داد این است که اوکراینی‌های بیشتری را بکشید. 

به گفته ریتر، تنها در اوایل سال ۲۰۲۳، کی‌یف ۲۲ میلیارد دلار برای انجام یک ضد حمله هزینه کرد که بعداً شکست خورد و در نتیجه اوکراین ۱۶۰۰۰۰ نفر را از دست داد.

ریتر به زلنسکی گفت: به معنای واقعی کلمه تمام کاری که شما انجام می‌دهید کشتن مردم خودتان است.

 روز شنبه، مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص حدود ۶۱ میلیارد دلار به  کی‌یف را تصویب کرد. قرار است این سند برای بررسی به سنا ارسال شود. علاوه بر این، اعضای کنگره سلب مالکیت دارایی‌های حاکمیتی روسیه را به نفع اوکراین تصویب کردند.

 دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این خصوص گفت که تصمیم برای تخصیص کمک‌های اضافی به کی‌یف قابل انتظار است و تنها کاری که انجام خواهد داد این است که اوکراین را بیشتر نابود  و آمریکا را غنی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • قدر دانی زلنسکی از آمریکا/ بایدن وعده داد: کمک ها نظامی بسرعت به کی یف ارایه می شود
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین/ سامانه پدافندی S-۴۰۰ روسیه در کریمه چگونه منهدم شد؟ +عکس و فیلم
  • زلنسکی به معنای واقعی کلمه اوکراینی‌ها را می‌کشد
  • استقبال زلنسکی از کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • زلنسکی: از کمک‌ها برای پایان‌عادلانه جنگ استفاده می‌کنیم
  • جنگ اوکراین در پی سرنگونی یک بمب افکن راهبردی روسیه تشدید شد