Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:08:05 GMT

چرا باقری بازی‌های پایانی لیگ را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۸۱۲۷

چرا باقری بازی‌های پایانی لیگ را از دست داد؟

هافبک استقلال به دلیل فشار مضاعف در تمرینات نتوانست در هفته های پایانی لیگ این تیم را همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری یکی از آماده ترین بازیکنان این فصل استقلال بود اما او بعد از بازی با پرسپولیس به دلیل آنچه درگیری های پرتکرار با هم تیمی های خود خوانده شد بیش از 20 روز از تمرین آبی‌پوشان دور بود و اجازه شرکت در تمرینات را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باقری قبل از بازی برگشت برابر الهلال به تمرینات این تیم برگشت اما چون آمادگی صددرصد نداشت در این بازی و بازی با پدیده نتوانست تیمش را همراهی کند اما او در بازی با استقلال خوزستان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و توانست یک پاس گل به مرتضی تبریزی بدهد.  باقری اما قبل از بازی با صنعت نفت دوباره با مصدومیت جدید روبه رو شد و نتوانست این تیم را در این بازی و بازی با سپیدرود همراهی کند و برای بازی با العین هم غایب است.


اما دلیل مصدومیت جدید باقری چه است؟ گفته می‌شود این بازیکن برای اینکه بتواند در هفته های پایانی لیگ حضور داشته باشد و به آمادگی مطلوب برسد در هفته‌های گذشته فشار زیادی را در تمرینات متحمل شد و همین مسئله باعث مصدومیت دوباره این بازیکن شد تا او بهترین فصل فوتبالی خود را به شکلی تلخ به پایان برساند.

 

فرشید باقری بازیکنی است که می‌توانست در هفته‌های پایانی لیگ و در راه قهرمانی بسیار به استقلال کمک کند اما تصمیم مدیریتی برای محروم کردن این بازیکن باعث شد او از فرم ایده آل دور شود و بعد از بازگشت به ترکیب، دوباره با مصدومیت روبرو شود.

فرشید باقری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشید باقری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، چندین سال است که هواداران فوتبال در ایران منتظر ورود VAR به لیگ ایران هستند و در این فصل دو دربی رفت و برگشت از این تکنولوژی استفاده شد.

حال باتوجه به حساسیت بالای لیگ در هفته‌های پایانی زمزمه‌هایی مبنی بر استفاده از VAR برای بازی‌های بزرگ به گوش می‌رسد. در همین خصوص حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.

ویدئو: 330488

بادامکی گفت: چیزی به ما اعلام نشده ولی ما هم اولش خوشحال شدیم که VAR قرار است در هفته‌های پایانی نظارت کند و فکر می‌کنم عملکرد داوران بهتر هم می‌شود اما باز اعلام کردند که منتفی است. اینکه هفته آخر با VAR باشد، به ما چیزی اعلام نشده و برای ما هم در حد شنیده هاست.

او ادامه داد: امیدوارم که برای همه تیم‌ها VAR باشد. البته به شرطی که استادیوم‌ها زیر ساختش را داشته باشند. امیدوارم برای فصل بعد برای همه بازی‌ها باشد تا تیمی متضرر نشود.

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال