Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، حسن پور مدیر غذا وداروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی با اعلام این خبر گفت: ۲۷۴ قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته توسط کارشناسان واحد غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی کشف و از ورود آن‌ها به چرخه مصرف دارویی جلوگیری و امحا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این زمینه افزود: افراد سودجو با انبار کردن این دارو‌ها در اقلام مختلف قصد توزیع آن‌ها در فرصت مناسب را داشتند که در بازرسی‌ها و نظارت‌های صورت گرفته کشف و ضبط گردید.

محمود حسن پورارزش ریالی این دارو‌های کشف شده را ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلوین ریال بیان کردو گفت:این دارو‌ها، انواع دارو‌های گوارشی، قلبی، آنتی بیوتیک و انواع شیرخشک و آمپول‌های تزریقی بود که تاریخ مصرف آن‌ها بیش از۱ تا ۳ سال منقضی شده بود که با هماهنگی مسئولین تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی امحا گردید.

مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های صمیمانه مسئولین تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی نیز گفت: در این زمینه دو نفر متخلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی و یک واحد داروخانه نیز تعطیل گردید.

انتهای پیام/ف

۲۷۴ قلم داروی تاریخ گذشته در خوی کشف و امحاء شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان

مرضیه یونسی گفت: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق پنج هزار و ۶۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال را بررسی کرد.

او گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۶۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون باری، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • تعزیر سازنده پنجره دو جداره متقلب
  • توزیع ۲۰ میلیون داروی وارفارین طی ۴ ماه
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته در خرم‌آباد
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد