Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-29@11:46:26 GMT

ماجرای معتاد شدن بازیکن سابق استقلال روی آنتن تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۸۲۸۵

ماجرای معتاد شدن بازیکن سابق استقلال روی آنتن تلویزیون

‍‍‍‍‍‍

برنامه گفتگو محور «اختیاریه» درباره موضوعات مختلف با میهمانان متفاوتی گفتگو می‌کند.

این برنامه پیش از این در سه روز پایانی هفته از شبکه پنج پخش می‌شد، اما در شب‌های رمضان و همزمان با لحظات افطار هرشب به روی آنتن می‌رود.

برنامه اختیاریه میزبان مجتبی محرمی بازیکن پرسپولیس بود و شب گذشته نیز میزبان ناصر عباسی بازیکن سابق استقلال تهران و دخترش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرمینا دختر ناصر عباسی گفت: در کودکی نسبت به واژه پدر غریبه بودم و پدرم بیشتر از خانواده دور بود و با دوستانش وقت خودرا سپری می‌کرد.

عباسی گفت:سال ۱۳۷۲ آن زمان هنوز فوتبال بازی می‌کردم، اما متاسفانه همراه با یکی از معروف‌ترین بازیکنان آن زمان با مواد مخدر آشنا و به آن گرفتار آن شدم. در اوج دوران فوتبال گرفتار اعتیاد شدم و خسارت‌های زیادی را تحمل کردم. اما بعد از ۱۴ سال درگیر آن را شکست بدهم و به زندگی عادی بازگردم.

عباسی عنوان کرد: دلایل زیادی دارد که انسان‌ها به سمت اعتیاد می‌روند. شاید خیلی‌ها به اشتباه فکر کنند اعتیاد فقط به سراغ گرفتار‌ها و قشر ضعیف جامعه می‌رود. این باوری اشتباه است. اعتیاد در کمین جامعه و همه اقشار آن نشسته و هر فردی در هر سنی و از هر قشری در خطر گرفتار شدن به آن است. حتی دکتر‌ها هم که ممکن است ماهی یک بار مصرف کنند هم به نوعی معتاد هستند.

بازیکن استقلال توضیح داد: روز‌هایی حتی نزدیکانم هم از بازگشتم به جامعه ناامید شده بودند ومن مدتی با خانواده ام در ارتباط نبودم حتی همسرم اجازه نداد دخترم را ببینم، اما من مسیر را تغییر دادم و امروز همیشه کنار دخترم هستم.

مجتبی محرمی که مدتی درگیر اعتیاد شده بود و امروز پاک شده است، او درباره دخترش گفت: دخترم یک ساله بود که به همراه همسرم به انگلیس رفت و من حدود ۱۹ ساله از دخترم دور هستم.

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: در این مدت چند باری او را دیدم، اما دوری برایم سخت است او تحصیل می‌کند و قرار است به زودی به ایران بیاید.

دانلود فیلم

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اعتیاد ورزشکاران بازیکنان استقلال تهران برنامه اختیاریه ترک اعتیاد جدول پخش شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در اختیار ایسنا قرار گرفته است، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخشی از بدهی باشگاه استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود. در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

کد خبر 840867 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • ژست رضا قوچان‌نژاد زیر برج آزادی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • نوبت به تعطیلی ایران اینترنشنال رسید
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • انتقاد تند مجری تلویزیون از رفتارهای ناعادلانه روی آنتن زنده
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال