Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@23:24:25 GMT

طرز تهیه رول لازانیا

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۸۵۰۷

طرز تهیه رول لازانیا

مواد لازم برای رول لازانیا:
پیاز ۱ عدد
کرفس ۳ ساقه
روغن زیتون به مقدار لازم
گوجه فرنگی گیلاسی ۱ پیمانه
تخم مرغ ۱ عدد
ورق لازانیا ۲۵۰ گرم
ریکوتا ۲۵۰ گرم
پنیر موتزارلا رنده شده ۱۵۰ گرم
برگ ریحان ۵۰ گرم
طرز تهیه رول لازانیا:

برای تهیه سس، پیاز را ریز کنید و از ۳ ساقه کرفس بوته‌های زرد روشن و برگ و ساقه‌های جوان را جدا کنید و ریز خرد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به آرامی روغن زیتون را در یک قابلمه بریزید، پباز و کرفس را اضافه کنید و تفت بدهید و چیلی را اضافه کنید، سپس گوجه فرنگی و نمک را اضافه کنید و بگذارید ۳۰ دقیقه بجوشند.

در این هنگام هنگام لازانیا را در آب و نمک بجوشانید در حین جوشاندن کمی روغن زیتون به آن اضافه کنید. وقتی ورقه‌های لازانیا نرم شدند آن‌ها را آبکش کنید و داخل سبدی آن را پهن کنید که به هم نچسبند.

یک عدد تخم مرغ را خوب مخلوط کنید و سپس پنیر ریکوتا را به تخم مرغ اضافه کنید و باز هم مخلوط کنید. با استفاده از قاشق چایخوری سس گوجه فرنگی را روی هر ورق بگذارید و از مخلوط پنیر و تخم مرغ هم روی سس بریزید به صورتی که لبه‌های لازانیا حدود ۱ سانتیمتر خالی باشد؛ و لازانیا‌ها را رول کنید و داخل ظرف مورد نظر برای داخل فر ایستاده قرار بدهید تا ظرف پر شود.

روی لازانیا‌ها را با پنیر موتزارلای رنده شده بپوشانید و داخل فر قرار بدهید. تا پخته شوند و پنیر روی آن طلایی شود از فر خارج کنید. بعد از اینکه از فر بیرون آوردید با ریحان و برگ‌های کرفس آن را تزیین کنید.

می‌توانید سیب زمینی آبپز کنید و با سس گوجه و پنیر داخل لازانیا‌ها را پر کنید و رول کنید و روی آن پنیر بریزید؛ و داخل فر قرار بدهید تا بپزند.

نکاتی برای تهیه رول لازانیا:

می‌توانید داخل لازانیا‌ها را با اسفناج و پنیر ریکوتا و یا حتی با یک لایه با سس گوشت قرمز و یا مرغ پرکنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی لازانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ان‌بی‌سی؛ اسرائیل احتمالاً به داخل خاک ایران حمله نمی‌کند

به گفته چهار مقام آمریکایی، ایالات متحده معتقد است پاسخ رژیم اسرائیل به حمله تنبیهی ایران، احتمالاً محدود و بر اهداف در خارج از ایران متمرکز خواهد بود.

به گزارش مشرق، چهار مقام آمریکایی به شبکه ان‌بی‌سی گفتند ایالات متحده بر این باور است که پاسخ اسرائیل به حمله بی‌سابقه بامداد یکشنبه ایران، احتمالاً محدود و ممکن است بر حمله به اهداف کلیدی در خارج از ایران متمرکز باشد.

مقام‌های آمریکایی مذکور گفتند که ارزیابی واشنگتن بر مبنای مکالمات با مقام‌های اسرائیلی است.

آن‌ها افزودند اسرائیل بجای حمله مستقیم به ایران که متحدانش هشدار داده‌اند خطر وارد کردن منطقه به یک جنگ تمام‌عیار را دارد، «ممکن است نیابتی‌های ایران مثل شبه‌نظامیان در سوریه یا حزب‌الله در لبنان را هدف قرار دهد».

پیش‌تر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که اسرائیل نمی‌خواهد پاسخش موجب یک جنگ منطقه‌ای بشود یا ائتلافی را که به آن در برابر حمله ایران کمک کرد، در هم بشکند. طبق این گزارش، اسرائیل همچنین قصد دارد اقدامات خود را با ایالات متحده هماهنگ کند.

گزارش شبکه ان‌بی‌سی افزود ایالات متحده از اسرائیل انتظار دارد تا در مورد تصمیمات خود اطلاعات به روز ارائه کند، اما قصد ندارد در هیچ واکنش تلافی‌جویانه‌ای علیه ایران شرکت کند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • اسرائیل احتمالاً به داخل خاک ایران حمله نمی‌کند
  • بازار کسب و کاری که اطراف کشتارگاه تهران سکه بود
  • ان‌بی‌سی؛ اسرائیل احتمالاً به داخل خاک ایران حمله نمی‌کند
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور