Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-25@07:09:13 GMT

کتکاری در فوتبال بانوان ایران/ مشت و لگد به سبک مبارزات خیابانی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۸۵۵۳

کتکاری در فوتبال بانوان ایران/ مشت و لگد به سبک مبارزات خیابانی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم فوتبال گل گهر بازی را با حساب ۲ بر صفر پیروز شد.

این دیدار یک نقطه تاریک داشت و درگیری ۲ تیم یک اتفاق زشت در فوتبال بانوان را رقم زد به نوعی که این درگیری فیزیکی یکی از بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن را راهی بیمارستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار شب گذشته ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در اصفهان آغاز شد و در نهایت با درگیری فیزیکی و خشونت با حساب ۲ بر صفر به سود نماینده سیرجان به پایان رسید.

بی اعتنایی در مورد تخلفات در فوتبال و درگیری در لیگ‌های آقایان کار را به جایی رسانده که در فوتبال بانوان نیز به خودشان اجازه می‌دهند با درگیری فیزیکی حرفشان را به کرسی بنشانند.

گفته می‌شود تصمیمات داوری باعث درگیری در این بازی شده است که البته این شایعه از سوی کمیته داوران رد شد.

در همین خصوص فاطمه فهیمی مسئول بخش بانوان کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با داوران این بازی صحبت کردم و آن‌ها به من گفتند که خطا یا اشتباهی در کار آن‌ها رخ نداده است، اما من باید راجع به این موضوع با ناظر آن بازی هم صحبت کنم تا تصمیمات لازم را در ارتباط با دیدار ذوب آهن و شهرداری سیرجان بگیریم.

دانلود

فاطمه عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم شهرداری سیرجان با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. آنها در طول بازی زمان را تلف کردند و هر چند دقیقه روی زمین می‌افتادند تا زمان به نفع آنها تمام شود.

وی افزود: بازیکن شماره ۱۰ این تیم (سارا ظهرابی نیا) تعویض شد اما از رفتن بیرون زمین خودداری کرد. داور تذکر داد اما او آهسته آهسته از زمین بیرون رفت. من به او گفتم، لطفا فوتبال بازی کن، تنها همین جمله را گفتم. او واکنش تندی نشان داد و داور به او کارت داد. پس از آن درگیری و تنش بالا گرفت بازیکن این تیم طوری مرا کتک زد که تا چند ساعت تنگی نفس داشتم.

بازیکن ذوب آهن ادامه داد: یکی از بازیکنان شهرداری سیرجان نیز با مشت به سر بازیکن شماره ۵ تیم ذوب زد که تا ۴ صبح در اورژانس بودیم تا حالش مساعد بشود. سرمربی تیم شهرداری سیرجان نیز وارد این درگیری‌ها شد و به دروازه‌بان تیم ذوب آهن توهین کرد. باورم نمی‌شود این تنش‌ها و درگیری‌ها در فوتبال بانوان رخ بدهد. ما بازیکنان فوتبال بانوان هستیم و باید برای رشد و توسعه هرچه بهتر این رشته تلاش کنیم. این رفتارها در شان فوتبال بانوان نیست.

***

رمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن درباره گفت: دیدار دو تیم شهرداری سیرجان و ذوب آهن در شرایطی به درگیری و زد و خورد رسید که بازیکنان سیرجان شروع کننده دعوا بودند.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: دیدار دو تیم شهرداری سیرجان و ذوب آهن به درگیری انجامید این در حالی که ۵-۶ بازیکن تیم ذوب‌آهن در اثر این درگیری‌ها مصدوم شدند. یکی از بازیکنان را به اورژانس بردیم چون شرایط خوبی نداشت.

وی افزود: بازیکنان شهرداری سیرجان با مشت و لگد به جان بازیکنان ذوب افتادند. عکس‌های این درگیری‌ها موجود است. فیلم مسابقه نیز گواهی براین مدعاست. بازیکنان ذوب‌آهن حتی دراین بازی کارت زرد هم دریافت نکردند. اما بازیکنان سیرجان اخراج شدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن ادامه داد: بازیکن تعویضی تیم شهرداری سیرجان هنگام خارج شدن از زمین آنقدر آهسته بیرون آمد که یکی از بازیکنان ذوب آهن گفت: کمی سریع تر بیرون بیا، این جمله باعث شد تا آنها با مشت و لگد به سمت نیمکت ذوب آهن حمله کنند. بازیکنان سیرجان خیلی وقت تلف کردند.

محمودی یادآورشد: در تمام دورانی که عضو تیم ملی بودم و در زمان مربیگری ام این چنین توهین‌ها و فحاشی‌ها را در بازی فوتبال بانوان ندیده بودم. می گویند من با مشت و لگد به بازیکنان حمله کرده‌ام. اگر مدرکی برای این حرف شان دارند نشان بدهند من بعد ازآن فوتبال را برای همیشه کنار می‌گذارم.

وی تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن به طور جدی پیگیر این موضوع است و از حق خود و بازیکنان دفاع خواهد کرد.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار لیگ برتر فوتبال جالب فوتبال بانوان خشونت زنان درگیری در فوتبال ایران دعوا و درگیری عکس کتک کاری عکس ورزش بانوان فوتبال بانوان فوتبال زنان کتک کاری در فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

 محسن صادقی با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهر‌هایی بود که با مجوز‌های سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهر‌های کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بستر‌های مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

براساس گزارش تسنیم، وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که به نظر می رسد دلیل منع ورود زنان به ورزشگاه بخاطر حاشیه های اخیر در بازی استقلال و آلومینیوم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس