Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- محموله کمک کارکنان زندان های آذربایجان غربی امروز/شنبه/ با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به مناطق سیل زده ارسال شد.

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این محموله شامل 840 تخته پتو و تشک است که در اختیار نهادهای مسوول برای کمک به سیل زدگان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمزه بروجنی افزود: ارزش این محموله 600 میلیون ریال برآورد می شود که با همراهی کارکنان اداره کل زندان های آذربایجان غربی جمع آوری شده است.
وی اضافه کرد: امیدواریم با ارسال این محموله بخشی از مشکلات سیل زدگان در جنوب و غرب کشور حل شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه نیز در این آیین با ابراز خرسندی از این اقدام خداپسندانه، کمک به مستمندان را وظیفه همگان دانست و از حس انسان دوستی جامعه زندانبانی استان که با احساس همدردی این اقدام داوطبانه را انجام دادند، قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، طی حدود یک و نیم ماه گذشته افزون بر 140 کامیون انواع اقلام مورد نیاز سیل زدگان از آذربایجان غربی به مناطق مختلف شمال، غرب و جنوب کشور ارسال شده است.
آذربایجان غربی از جمله استان های برتر در کمک به سیل زدگان کشور بوده است.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث كمك به سيل زدگان آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: پیرو بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان، سیلابی شدن رودخانه‌ها و سر ریز شدن بیشتر سدهای استان از جمله پیشین، زیردان و ادامه شرایط نامساعد جوی، استرس و تنش در حیات وحش به ویژه تمساح پوزه کوتاه (گاندو) دور از انتظار نیست از این رو احتمال خروج تمساح‌ها از برکه محل زیست اصلی وجود دارد.

وی بیان کرد: از ساکنان مناطق سیل زده درخواست می شود نسبت به تردد غیر ضروری در مناطق سیلابی، حاشیه رودخانه باهوکلات، هوتک‌ها، مرداب‌ها و مناطق حاشیه‌ای زیستگاه های حیات وحش تا زمان فروکش کردن سیلاب و برگشت به شرایط عادی، خودداری کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست سیستان و بلوچستان علیمرادی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و حملات احتمالی حیات وحش به مردم توصیه می‌شود در زمان مشاهده هر گونه جانور وحشی گرفتار در مناطق سیلابی، مراتب را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اعلام و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • آغاز سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان غربی
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد