Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: درعملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان ۱۵ کارتن لنت ترمزهای خودروهای سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال از یک واحد صنفی درشهرستان اراک کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است: 

کشف لنت ترمزهای خودروهای سنگین قاچاق در اراک

درعملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان ۱۵ کارتن لنت ترمزهای خودروهای سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال از یک واحد صنفی درشهرستان اراک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ" محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در روند تحقیقات میدانی از فعالیت غیرمجاز فردی در زمینه فروش کالای قاچاق در واحد صنفی خود در شهرستان اراک مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: با آغاز تحقیقات فنی پلیس، سرانجام فرد مورد نظر شناسایی و در بازرسی از مغازه اش ۱۵ کارتن لنت ترمزهای خودروهای سنگین خارجی قاچاق، به ارزش تقریبی ۳۸۰ میلیون ریال کشف و متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه گزارش و اطلاعات از تخلفات واحدهای صنفی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به مراکز پلیس گزارش کنند.

پلمب یک واحد مسکونی و دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از پلمب یک واحد مسکونی در این شهرستان که به محلی برای پاتوق معتادان تبدیل شده بود، خبر داد و گفت:‌ در این عملیات ۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ " جعفر شمس بیرانوند " در تشریح این خبر گفت: در تداوم اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان و در پی کسب گزارش هایی از نارضایتی اهالی یکی از  محله های شهرستان مبنی بر تجمع افراد معتاد در یک منزل مسکونی به منظوراستعمال مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، انجام تحقیقات لازم و حصول اطمینان از صحت موضوع، به آدرس مذکور اعزام شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر در این عملیات خاطر نشان کرد: در بازرسی از متهمان و مکان مذکور مقادیری مواد مخدر، به همراه آلات استعمال آن کشف و منزل مسکونی با دستور قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس فراهان

در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی خنجین شهرستان فراهان، ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت کشف شد.

سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در این باره گفت:‌ روز گذشته تیم گشت پاسگاه انتظامی "خنجین" در یکی از محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل سوخت را متوقف کردند.

وی افزود:‌ در بررسی مدارک راننده مشخص شد که مقدار ۲ هزار لیتر سوخت بارگیری شده در این خودرو، قاچاق و خارج از عرضه شبکه ملی است.

سرهنگ عیسی آبادی خاطر نشان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف پارچه های قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری در اراک

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک، ۲۶ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.

سرهنگ "امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت: در ادامه روند مبارزه با معضل قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند.

وی افزود: در اقدام سریع ماموران پلیس، خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن ۲۶ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ مختاری افزود: راننده خودرو درر این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و اطلاع پیرامون انواع کالای قاچاق را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در ساوه

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه، سارق قطعات خودرو دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ " پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام گزارش هایی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص سرقت قطعات خودرو در برخی از محله های شهرستان در یک ماه گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستانفعالیت این فرد مشخص و مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از این محل در حدود نیم کیلوگرم ماده مخدر تریاک و مشتقات آن به همراه تعدادی ابزار استعمال و ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:‌ فرد دستگیر شده در این عملیات برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق مغازه های بازار سرپوشیده اراک

سارقی که از واحدهای صنفی در بازار سرپوشیده اراک، سرقت می کرد،‌ در تحقیقات کارآگاهان پلیس استان دستگیر شد.

سرهنگ " سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه های داخل کاروانسراهای بازار سرپوشیده اراک و شکایت تعدادی از کسبه، موضوع به صورت ویژه در دستور کارر ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی سارق در تحقیقات پلیس خاطر نشان کرد: سارق درعملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به ۳ فقره سرقت از مغازه های داخل کاروانسراهای بازار سرپوشیده اعتراف کرد.

سرهنگ " حسینی" با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل به مالباخته گان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در پاییان به کسبه توصیه کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات ایمنی برای واحد های صنف خود به افراد فرصت طلب اخطار داد که پلیس هر گونه تحرک مجرمانه افراد سود جو را رصد کرده و اجازه فعالیت را به مخلان نظم و امنیت نمی دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود