Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@15:11:25 GMT

خروجی ها و ماندنی های استقلال مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۸۹۴۷

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی رقابت‌های لیگ هجدهم را به پایان رساند که آبی پوشان با کسب ۵۷ امتیاز رده سوم را از آن خود کردند و این تیم اکنون با هدایت فرهاد مجیدی به کار خود ادامه می‌دهد.

طبق اعلام اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تمدید قرارداد بازیکنان با اتمام رقابت‌های لیگ برتر در دستور کار مدیران باشگاه قرار گرفته و گویا تا انتخاب سرمربی جدی برای هدایت تیم، فرهاد مجیدی نقش اساسی و اصلی روی تمدید قرارداد بازیکنان تیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رحمتی، وریا غفوری، امید نورافکن، حسین حسینی، آیاندا پاتوسی و دیگر بازیکنان استقلال با آبی پوشان قراردادشان به اتمام رسیده و در همین راستا مدیران به دنبال تمدید قرارداد‌های آن‌ها هستند و چراغ اول تمدیدی را نیز مسئولان باشگاه با وریا غفوری روشن کردند تا این بازیکن در بازه زمانی جواب نهایی را درباره تمدید به آبی پوشان بدهد.

با این وجود با اعلام فرهاد مجیدی تمدید قرارداد بازیکنان باید به سرعت انجام شود و در نهایت هر بازیکنی که در نقل و انتقالات برای استقلال زمان زیادی را در پاسخگویی صرف کند از لیست آبی پوشان خط می‌خورد.

از طرفی لیست استقلال برای فصل آتی چند جای خالی با خروج تعدادی بازیکن خواهد داشت که بدون شک مدیران باشگاه با نظر سرمربی جدید که به گفته مدیران در راه است یا فرهاد مجیدی در نظر دارند لیست خود را برای فصل بعد پر کنند.

خسرو حیدری کاپیتان با تجربه تیم فوتبال استقلال اولین بازیکنی است که نامش به دلیل خداحافظی از میادین فوتبال از لیست آبی‌ها خط می‌خورد و این بازیکن در بازی با سپید رود رشت در لیگ هجدهم به طور رسکی خداحافظی خود را اعلام کرد.

الهیار صیادمنش دومین بازیکنی است که به تیم فنر باغچه ترکیه پیوسته و دومین خروجی آبی‌ها خواهد بود.

طارق همام بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال هم این روز‌ها به دلیل دریافت نکردن مطالبات چند ماهه خود از استقلال و کنار گذاشته شدن از سوی فرهاد مجیدی به حالت قهر به کشورش رفته و طبق قانون می‌تواند قراردادش را با استقلالی‌ها فسخ کند در صورتی که این بازیکن دو سال دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد و مدیران باشگاه احتمالا به دنبال این هستند تا با دریافت پیشنهاد این بازیکن را همچون صیاد منش راهی تیم دیگری کنند.

گادوین منشا بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال به دلیل عملکرد ضعیف به احتمال زیاد در لیستن خروجی‌ها قرار دارد.

روزبه چشمی هم گویا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد و بعید نیست در آخر فصل از این تیم جدا شود.

بازیکنان تمدیدی استقلال هم در صورت توافقات نهایی قراردادشان با آبی‌ها تمدید می‌شود و احتمال دارد از میان بازیکنان نام برده شده تعدادی به دلیل عدم توافق در لیست خروج قرار بگیرند و در دقیقه ۹۰ از جمع آبی پوشان جدا شوند.

البته بازیکنانی همچون میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، روح الله باقری و محسن کریمی هم نامشان در لیست خروجی‌ها قرار دارد مگر اینکه نظر سرمربی تیم و مدیران با این بازیکنان برای ادامه همکاری مثبت باشد و آن‌ها در تیم ماندگار شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو