Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه حکیم سبزواری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، پژوهشی و تخصصی به امضاء رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا معین‌فرد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی  دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه ایجاد زمینه‌های همکاری بین دانشگاه و سازمان در زمینه‌های علمی و فرهنگی، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی مشترک، تبادل هیات‌های دانشگاهی و حضور در نشست‌ها و همایش‌های علمی با هماهنگی نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین در چارچوب اهداف و سیاست‌های مورد توافق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، شناسایی، معرفی و دعوت از اعضای هیات علمی دانشگاه به منظور حضور و شرکت در همایش‌ها و رویدادهای تخصصی بین‌المللی در راستای اهداف طرفین و مساعدت در فراهم کردن زمینه ارتباط دانشگاه با دانشگاه‌های خارجی به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، برای برگزاری دوره‌های مشترک آموزش زبان و تاسیس شعبه دانشگاه در خارج از کشور را از جمله تعهدات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این تفاهم‌نامه برشمرد.

دکتر معین‌فرد با اشاره به تعهدات دانشگاه حکیم سبزواری در این تفاهم‌نامه گفت: استفاده از ظرفیت هیات علمی دانشگاه جهت راهنمایی کردن دانشجویان، محققان و استادان خارجی در قالب فرصت مطالعاتی کوتاه مدت، پذیرش هیات خارجی سازمان در دانشگاه در قالب برگزاری نشست‌های علمی و جلسات ملاقات و گفت‌وگو با مسئولان و زمینه‌سازی جهت انعقاد تفاهم‌نامه و همکاری دانشگاه در برگزاری همایش‌ها، نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی سازمان در داخل و خارج کشور جهت توانمندسازی علمی دانشجویان و استادان بخشی از تعهدات دانشگاه حکیم سبزواری در این تفاهم‌نامه است.

وی امکان استفاده از ظرفیت‌های علمی، تخصصی و رفاهی دانشگاه برای مدعوین خارجی سازمان مانند امکانات کتابخانه‌ای و اطلاع‌رسانی، اختصاص دادن بخشی از طرح‌های مطالعاتی پژوهشگران یا عناوین پایان‌نامه‌های دانشجویان دکتری به اولویت‌های پژوهشی سازمان و عضویت دانشگاه در دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی بین‌المللی و همکاری با آن را از دیگر تعهدات دانشگاه در این تفاهم‌نامه برشمرد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تفاهمنامه دانشگاه حکیم سبزواری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت

پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا ضمن تقدیر از تلاش‌های ایرج محمودی مدیر مسئول و گروه روانشناسی و آموزش راهنمایی و مشاوره در پیگیری اخذ مجوز انتشار این مجله از سوی دانشگاه آزاد گفت: مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دارای درجه علمی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد است و بعد از چاپ و انتشار چهار شماره نسبت به اخذ تأییدیه مجله از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در راستای اشاعه مأموریت علمی و فرهنگی خود، نقش ارتباطات در زمینه روانشناسی، شناخت روان و پیامد‌های روانشناختی ارتباطات دانشجویان و دانشگاهیان در مقابله با جنگ هیبریدی و تأثیر رسانه‌ها از جمله فضای مجازی، برنامه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و آسیب‌های مربوطه با شناسایی موازین و شاخص‌های ارتقای مجله علمی در بین دانشجویان، موفق به اخذ مجوز نشریه در حوزه ارتباطات و روانشناسی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با اشاره به اهمیت این مجله علمی که برای نخستین‌بار در این دانشگاه صورت گرفته را مرهون پیگیری‌های ایرج محمودی از استادان گروه روانشناسی و عضو هیئت علمی تمام‌وقت این دانشگاه برشمرد.

خدایی ابراز امیدواری کرد که مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» بتواند راهگشای مسیر‌های تازه‌ای برای دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب باشد.

مدیر مسئول مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» هم درباره ارکان این مجله به خبرنگار آنا گفت: سردبیر مجله مزبور منصور بیرامی استاد تمام روانشناسی از دانشگاه تبریز و جزء دو درصد از دانشمندان تاثیرگذار جهانی است.

ایرج محمودی در ادامه افزود: در شورای هیئت تحریریه داخلی هفت استاد و هشت دانشیار مطرح دانشگاه‌های دولتی و آزاد در رشته‌های ارتباطات، روانشناسی و مدیریت رسانه حضور داشتند.

وی در ادامه توضیح داد: همچنین یحیی کمالی‌پور استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه کارولینای شمالی، منیژه دانشپور استاد ممتاز روانشناسی و شروتی اس پالسون دانشیار روانشناسی از دانشگاه بین‌المللی الاینت از اعضای شورای تحریریه بین‌المللی با مجله مزبور همکاری دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان