Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در ادامه بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم تکواندو کشورمان با شکست مقابل تکواندوکار آلمانی از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه روز چهارم از بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان امروز (شنبه) مهران برخورداری با شکست در مرحله یک‌شانزدهم از دور مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری در دیدار نخست مقابل اوریل آدریانو از مکزیک به برتری ۲۲ بر ۱۳ دست یافت. او در دیدار دوم خود و در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل طاهیر گولیس از آلمان با نتیجه ۲۹ بر ۱۶ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین کیمیا همتی در دیدار دوم خود و در مرحله یک‌شانزدهم نهایی برابر لارن ویلیامز از انگلستان مقتدرانه با نتیجه ۳۱ بر ۱۵ به پیروزی دست یافت و راهی دور بعدی شد.

بیست‌وچهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۹ با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی منچستر انگلیس از روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو کیمیا همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد

سیما جوهری‌نیا در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات بسکتبال دختران لیگ دسته یک کشور مرحله سوم، طی روزهای ۲۹ الی ۳۱ فروردین‌ماه به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است.
سرمربی تیم بسکتبال دختران زربام‌پارت خراسان شمالی در ادامه گفت: فولاد هرمزگان، جوادالائمه شهرکرد و یاران داریوش نهاوند در این رقابت‌ها با تیم زربام‌پارت خراسان شمالی هم گروه هستند.
جوهری‌نیا خاطر نشان کرد: تیم بسکتبال دختران زربام‌پارت خراسان شمالی موفق شد در اولین دیدار این رقابت‌ها با نتیجه ۸۳ بر ۴۷ از سد تیم فولاد هرمزگان بگذرد و فردا در دومین دیدار باید در مقابل تیم جوادالائمه شهرکرد قرار بگیرد.

روانه شجاعی و فائزه صفری به عنوان مربی، مینا خیامی (سرپرست)، فائزه حبیبیان (آمارگیر) و فاطمه ربیعی آنالیزور تیم زربام‌پارت خراسان شمالی در این رقابت‌ها بودند.

کد خبر 6081494

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد