Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:29:56 GMT

یک تن مواد خوراکی در نمایشگاه ضیافت جیرفت معدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۹۲۲۰

یک تن مواد خوراکی در نمایشگاه ضیافت جیرفت معدوم شد

جیرفت - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از کشف یک تن مواد غذایی فاسد در نمایشگاه ضیافت خبر داد و گفت: این میزان مواد غیربهداشتی توسط کارشناسان بهداشت و محیط کشف و معدوم شد.

رضا محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مواد نشانه های تاریخ تولید، محل ساخت و پروانه بهره برداری از معاونت غذا داروی وزارت بهداشت را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این مواد با دستور دادستان جیرفت و همکاری مسئول اماکن نیروی انتظامی این شهرستان جمع آوری شدند.
محمودی اظهار داشت: به غرفه هایی که نکات بهداشتی را رعایت نکرده اخطار تعطیل و غرفه هایی که اجناس آنها تاریخ تولید و انقضا نداشته باشند در بازدید مرحله بعد، پلمپ می شوند.
20 اردیبهشت ماه امسال نمایشگاه عرضه کالا با عنوان نمایشگاه ضیافت با 350 غرفه در جیرفت راه اندازی شد.
مواد غذایی شامل خشکبار، روغن، برنج، چای، شیرینی و پوشاک، فرش، صنایع دستی، کیف و کفش و پارچه در نمایشگاه ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان جنوب کرمان ارائه می شود.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سلامت معدوم سازي نمايشگاه ضيافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اللهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند. ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی‌الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

وی در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین‌نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده‌اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی‌الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتی‌که ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به‌شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080889 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان کشف و معدوم شد
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده