Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندرپور خبر داد: شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با درخواست شهرداری شیراز برای مجوز برگزاری دوره های آموزش سنجش مهارت و صدور گواهینامه راهبری قطار های مترویی شهر شیراز موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور» امروز (شنبه 28 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با درخواست شهرداری شیراز برای مجوز برگزاری دوره های آموزش سنجش مهارت و صدور گواهینامه راهبری قطار های مترویی شهر شیراز موافقت کرد، گفت: بدین ترتیب شیراز سومین پایگاه آموزش راهبری قطارهای مترویی کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار شیراز با تأکید بر نقش و اهمیت صدور مجوز برگزاری دوره های آموزشی راهبران قطارهای مترویی در شیراز بیان کرد: با توجه به نیاز شدید متروی شیراز به راهبر جهت کاهش سر فاصله زمانی حرکت قطارها، مذاکرات لازم با وزارت محترم کشور و نیز هرگونه حمایت در راستای تسریع در روند ایجاد مرکز آموزش در شیراز و صدور گواهینامه راهبری انجام شد.

 

وی افزود: کاهش چشمگیر هزینه های آموزش راهبری قطار، عدم نیاز به اعزام پرسنل جهت آموزش راهبری به شهرهای تهران و مشهد، افزایش تعداد دوره های آموزش راهبری در طول سال و به تبع آن افزایش تعداد راهبران آموزش دیده و آماده به کار، استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های آموزشی درون سازمانی شهرداری شیراز، افزایش سطح درآمد زایی از طریق آموزش پرسنل دیگرشهرها واستان های اطراف، ایجاد انگیزش در پرسنل به جهت آموزش راهبری درون سازمانی، خودکفایی در اجرای برنامه های آموزش پرسنل از مهمترین مزایای اخذ مجوز آموزش راهبری است.

 

اسکندرپور عنوان کرد: با صدور این مجوز برای آموزش راهبران شیراز، ما قادر خواهیم بود با صرف هزینه هایی به مراتب کمتر و در زمان بسیار کوتاه تر راهبران بیشتری تربیت کنیم و بدین ترتیب خواهیم توانست هدوی و سر فاصله حرکت قطار ها را کاهش دهیم و نقش مترو در توسعه حمل و نقل شهر را پر رنگ تر کنیم .

 

شهردار شیراز تاکید کرد: قطعا با راه اندازی این مرکز آموزشی در شیراز علاوه بر اینکه امکان تربیت و آموزش راهبران مورد نیاز سایر خطوط متروی شیراز فراهم خواهد شد، سایر شهرهای کشور خصوصاً منطقه جنوب نیز می توانند برای آموزش به ما مراجعه کنند و ما خدمات آموزشی راهبری را نیز به خارج از شیراز صادر کنیم.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان قرآن خراسان جنوبي مصلی قرآن کریم سبک زندگی اسلامی شیراز اردبیل حضرت خدیجه س شهردار شیراز شهرداری شیراز قطار شهری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به تشریح برخی فعالیت‌های واحد شیراز همچون کسب مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» از سازمان مرکزی که همزمان با برگزاری کنگره برگزار خواهد شد، پرداخت.

محمدامین شایگان از ارائه دستورالعمل نشر و تهیه کتاب‌هایی با محتوا و عنوان بزرگداشت شهدای استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی در کمیته انتشارات استان و همچنین ارسال دستورالعمل ابلاغی به تمام گروه‌های علمی برای همکاری پژوهشی با دبیرخانه کنگره بزرگداشت شهدا در چارچوب انجام پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی مرتبط خبر داد.

حسن سلطانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم با بیان اینکه در حق شهدا هرچقدر تلاش و جهاد علمی صورت گیرد، کم است، ادامه داد: در ۳۶ واحد و مرکز دانشگا‌ه آزاد اسلامی استان فارس دبیرخانه کمیته‌های علمی واحد‌ها به ریاست رئیس هر واحد دانشگاهی و هماهنگی با دبیرخانه مرکزی شکل گرفته و همسو با مصوبات استانی این دبیرخانه‌ها فعال و در چارچوب همکاری با ناحیه مقاومت بسیج هر شهرستان و فرمانداری آن شهرستان فعالیت‌های مجزا و هماهنگ با دبیرخانه کنگره را انجام و در دست اقدام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد