Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور در حکمی «علی طالبی» را به عنوان عضو و رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین منصوب کرد. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛  عبدالرضا رحمانی فضلی در حکمی «علی طالبی» را به عنوان عضو و رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین منصوب کرد.   در حکم وزیر کشور آمده است:   جناب آقای «علی طالبی» به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان "عضو و رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین" منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با استعانت از خداوند متعال و انفاس قدسیه ائمه اطهار (ع) بالاخص سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به برنامه ریزی همه جانبه و جامع در چارچوب وظایف محوله، اجرای دقیق و به هنگام آن‌ها و نظارت بر حسن انجام برنامه‌ها و مصوبات ستاد مرکزی اربعین حسینی در حیطه عملکرد کمیته‌های تخصصی و ستاد‌های اربعین استان‌های سراسر کشور، با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های تعیین شده در ساختار کمیته فوق، تلاش و اهتمام لازم را تا حصول نتیجه به عمل آورید.   توفیق شما را در این خدمت و مسئولیت مقدس از درگاه ایزد منان خواستارم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی طالبی وزیرکشور وظایف محوله نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون خادمین و خدمات زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب شد.

 طی حکمی از سوی روح الله حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید محمد جواد ضیاییان  به عنوان معاون خادمین و خدمات زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب شد.

در حکم انتصاب خطاب به ضیاییان معاون خادمین و خدمات زائرین ستاد مرکزی تاکید شده است:با استعانت از خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولی عصر عج، تنظیم قوانین مورد نیاز در استاندارد سازی خدمات زائرین.

توسعه‌ شبکه‌ اعزام‌ راهیان نور‌ در‌ اقشار مختلف‌ داخلی‌ و‌ خارجی با‌ ظرفیت‌ سازمان‌ ملی‌ و‌ فرا‌ملی، مشارکت‌ در‌ تدوین قوانین‌ مورد‌نیاز جهت‌ کاهش‌ حداکثری‌ صدمات‌ و‌ تلفات‌ راهیان‌ نور، تهیه‌ و‌ تدوین بانک اطلاعات مراکز ارائه دهنده خدمات به زائران راهیان نور و نظارت بر آنان، بهبود معیار‌ها و روز آمدی روش‌های گزینش منابع انسانی، انجام حمایت‌های قانونی و بیمه‌ای زائران و متولیان راهیان نور، تداوم ارتباط با مخاطبان راهیان نور است.

گفتنی است سید محمدجواد ضیاییان دارای سوابق اجرایی همچون معاون ict شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی جهانگردی و معاون‌ ای‌تی هلدینگ نور بنیاد تعاون بسیج و تالیف کتاب راز‌های هوش مصنوعی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد