Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:57:46 GMT

حزب حاکم محافظه‌کار در استرالیا پیروز انتخابات امروز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۹۴۵۸

حزب حاکم محافظه‌کار در استرالیا پیروز انتخابات امروز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، حزب محافظه‌کار استرالیا برخلاف نظرسنجی‌های صورت گرفته پیروز انتخابات سراسری امروز شنبه در این کشور شد.

اسکات موریسون نخست وزیر کنونی استرالیا پس از اعلام نتایج رقابت‌های انتخاباتی در این خصوص گفت که دولت او نتایجی شبیه «معجزه» به دست آورده است که احتمال ابقای او در تصدی اش را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موریسون به خبرنگاران گفت که به معجزه اعتقاد دارد و این پیروزی نتیجه حمایت «استرالیایی‌های آرام» از وی است.

به گزارش یورونیوز، دولت ائتلافی در موقعیتی قرار دارد که با بیش از نیمی از آرائی که امروز شمرده شد، در قدرت باقی بماند؛ اما نتایج نهایی و ترکیب دولت هنوز مشخص نیست.

گفتی است، میلیون‌ها استرالیایی امروز شنبه برای شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور پای صندوق های رای رفتند.

ائتلاف محافظه کار حاکم بر استرالیا به رهبری اسکات موریسون نخست وزیر این کشور از سال ۲۰۱۳ تاکنون قدرت را در دست دارد. اما نظرسنجی‌های پیش از انتخابات حاکی از آن بود که حزب کارگر به رهبری بیل شورتن پیشتاز این رقابت‌ها است.

اسکات موریسون در جریان کارزار انتخاباتی خود قول داده بود که تعداد مهاجرانی که سالانه در این کشور پذیرش می‌شوند را کم کند و ورود پناهندگان به استرالیا را هم در رقمی ثابت نگه دارد.

همچنین دولت این کشور وعده داده بود محدودیت‌هایی برای ورود مهاجران جدید به شهرهای بزرگ به منظور کاهش تراکم شهری این کشور اعمال کند.

کد خبر 4620150

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکات موریسون استرالیا حزب محافظه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الهلال عربستان با هدایت «ژرژ ژسوس» پس از آنکه توانست از رکورد ۲۷ پیروزی متوالی که در اختیار «نیو سنتنس» ولز بود توانست نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند. البته الهلال همچنان به رکورد شکنی های خود ادامه می‌دهد و تاکنون توانسته است به رکورد ۳۴ پیروزی متوالی دست پیدا کند.

اما در کشور ترکمنستان تیمی به نام «آرکاداغ» وجود دارد که رکوردی بهتر از الهلال را توانسته است به ثبت برساند. این تیم در سال ۲۰۲۳ توسط رئیس جهور پیشین این کشور تأسیس شد و از آن زمان تا کنون در تمام دیدارها به پیروزی رسیده است. این تیم در سال ۲۰۲۳ رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را برای خود ثبت کرد و در سال ۲۰۲۴ هم در تمام بازی‌ها به برتری رسیده است تا در حال حاضر رکورد ۳۷ پیروزی متوالی را ثبت کرده باشد.

اما به نظر می‌رسد سطح رقابت پایینی که در لیگ ترکمنستان وجود دارد و توجه کمی که در رسانه‌ها به فوتبال این کشور می‌شود باعث شده است این تیم الهلال باشد که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده باشد.

آرکاداغ در زمان تأسیس، بهترین بازیکنان حاضر در فوتبال ترکمنستان را جذب کرد و در ورزشگاه خانگی خود با ظرفیت ۱۰ هزار نفر بازی می‌کند و در فصل گذشته با تفاضل گل مثبت ۶۶ قهرمان شد. اکنون مدیران این تیم در تلاش هستند نام خود بیشتر مطرح کنند تا بتوانند جای الهلال را در کتاب گینس بگیرند.

با توجه به تغییراتی که در برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفته است این تیم به عنوان نماینده ترکمنستان می‌تواند در فصل آینده در لیگ ۲ قهرمانان آسیا شرکت کند و در صورتی که آرکاداغ بتواند از دیدار پلی آف عبور کند راهی این مسابقات خواهد شد.

کد خبر 6080001

دیگر خبرها

  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • کاپ آزاد ترکمنستان| منتخب هاکی روی یخ ایران در اولین گام پیروز شد
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • پافشاری دولت انگلیس بر اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند