Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در مهم ترين ديدار بايرن مونيخ با پيروزي 5-1 در برابر اينتراخت فرانکفورت به هفتمين قهرماني متوالي خود در بوندس ليگا دست پيدا کرد. 

به گزارش آريا، بايرن مونيخ بازي را بهتر از تيم ميهمان آغاز کرد. آنها خيلي زود به اولين گل شان در آخرين بازي فصل رسيدند. در دقيقه 9، شوت زميني آلابا را تراپ دفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقيقه 12، لواندوفسکي پا به توپ وارد باکس پنالتي حريف شد و ضربه زد ولي باز هم تراپ ناجي دروازه اش شد. در دقيقه 15، گنابري در محوطه جريمه حريف سرنگون شد ولي داور اعتقادي به پنالتي نداشت. در دقيقه 25، ضربه زميني گنابري به زيبايي تبديل به گل شد ولي سيستم کمک داور ويديويي اين صحنه را بررسي کرد و مشخص شد توپ در شرايط آفسايد به زمين فرانکفورت رسيده و گل مردود شد. در دقيقه 29، بايرني ها توپ را از سمت چپ ارسال کردند و توپ بعد از برخورد به مدافع حريف به تير افقي دروازه تراپ اصابت کرد و گل نشد. در دقيقه 31، مولر روي پاس لواندوفسکي در موقعيت گلزني قرار گرفت ولي تراپ توپ را دفع کرد.

تيم ميهمان بازي را در نيمه دوم بهتر آغاز کرد. آنها با هالر توانستند گل تساوي را هم به ثمر برسانند. اما آلابا خيلي زود گل دوم را براي بايرن به ثبت رساند. رناتو سانچز که به عنوان بازيکن تعويضي وارد زمين شده بود هم با يک ضربه زيبا گلزني کرد. در دقيقه 68، ضربه کيميش در آستانه تبديل شدن به گل بود ولي آبراهام توپ را از روي خط برگشت داد. فرانک ريبري وارد زمين شد تا آخرين بازي اش را در ورزشگاه آليانز آرنا با پيراهن بايرن انجام دهد. چند دقيقه بعد، آرين روبن هم براي انجام آخرين بازي اش وارد زمين شد و طرفداران به شدت اين دو فوق ستاره باتجربه و موفق را تشويق کردند. اين خداحافظي وقتي باشکوه تر شد که ريبري و روبن، گل هاي چهارم و پنجم تيم شان را وارد دروازه تراپ کردند. در بازي همزمان هم دورتموند با دو گل از حريفش پيش بود و بدين ترتيب نايب قهرماني ليگ را به دست آورد. در دقيقه 81، لواندوفسکي و مولر يک فرصت گلزني عالي براي روبن مهيا کردند ولي تراپ، ضربه وينگر هلندي را با پا دفع کرد. در دقيقه 83، روبن شانسش را با شوتزني امتحان کرد. دروازه بان توپ را دفع کرد و مولر هم در ريباند نتوانست گلزني کند. در پايان، بايرن 5-1 پيروز شد و شيلد قهرماني را بالاي سر برد.

دورتموند با وجود پيروزي نايب قهرمان شد. بروسين‌ها با حسرت اشتباهات آماتور و امتيازات از دست رفته فصل را به پايان رساندند.بازي در نيمه اول پر اشتباه و نه چندان هجومي از سوي دو تيم دنبال شد. بيشتر موقعيت‌ها روي ضربات شروع مجدد و همچنين شوت راه دور بود. VAR طي دو صحنه حساس بازي در اين نيمه تاثيرگذار بود. در دقايق پاياني برهم خوردن تعادل رويس در محوطه جريمه را کمک داوران ويديويي پنالتي تشخيص ندادند. دقيقه 45 نيز، سانچو با پاس رويس گلزني کرد. توپ پيش از پاس رويس مشکوک به بيرون رفتن از خط عرضي زمين بود اما مانوئل گرافه با بازبيني صحنه گل را صحيح اعلام کرد.

نيمه اول با برتري 1-0 دورتموند به پايان رسيد.

دورتموند نيمه دوم را هجومي آغاز کرد. در همان دقايق آغازين نيز با رويس به گل رسيد. با دريافت گل تساوي توسط بايرن، براي لحظاتي بروسيا پارک غرق در فرياد دورتموندي‌ها بود، اما آينتراخت خيلي زود گل دوم را خورد تا اميد دورتموندي‌ها نااميد شود.

در ادامه نيمه دورتموند يک بار به تير زد، فرصت باز کردن دروازه را هم داشت، اما شايد گل‌هاي پياپي بايرن به آينتراخت دل و رمقي براي گلزني دورتموندي‌ها باقي نگذاشت.

بازي با برتري 2-0 دورتموند به پايان رسيد.

بروسيا دورتموند با 76 امتياز نايب قهرمان شدند. بايرن نيز با دو امتياز بيشتر روند قهرماني‌هاي پياپي خود را ادامه داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!

به گزارش "ورزش سه"، ما می‌خواهیم این بازی را به یک شب خاص تبدیل کنیم: سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، قبل از بازی برگشت مقابل اتلتیکو مادرید این جمله را گفت و دقیقا همین شد!

اکنون تنها دو بازی بین دورتموند و فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی فاصله وجود دارد. دورتموند در بازی برگشت یک چهارم نهایی 4-2 اتلتیکو را شکست داد.

جنون اروپایی دورتموند!

شکست 2-1 در بازی رفت؟ برعکس شد! دورتموند برای اولین بار از سال 2013 در بین 4 تیم برتر اروپا قرار گرفت! 11 سال پیش، دورتموند به فینال راه یافته بود و همانند امسال، فینال در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد. حریف آن زمان دورتموند: بایرن که فینال تمام آلمانی را 2-1 برد. مونیخی‌ها هم می‌توانند شب چهارشنبه مقابل آرسنال به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

دورتموند در بازی امشب مقابل اتلتیکو یک درام واقعی را به نمایش گذاشت - در ابتدا نیمه اول درخشانی را رقم زدند. دقیقه 34: متس هوملس با ارسال بیرون پا به سمت چپ محوطه جریمه توپ را به یولیان برانت پاس داد و او با ضربه به گوشه دروازه، نتیجه را 1-0 کرد.

دقیقه 39: مارسل سابیتزر به یان ماتسن پاس داد و این دفاع چپ مانند برانت به گوشه دروازه ضربه زد تا یان اوبلاک را تسلیم خود کند.

و گل به خودی تلخ! دقیقه 49: هوملس ضربه سر هرموسو از اتلتیکو را به سمت دروازه خودی دفع کرد و نتیجه 2-1 شد.

ناگهان اتلتیکو به بازی برگشت و در فاصله 15 دقیقه آن‌ها شانس صعود به نیمه نهایی را تغییر دادند. دقیقه 64: آنخل کوره‌آ روی یک ریباند نتیجه را 2-2 کرد. با این نتیجه، تیم مادریدی به دور بعدی می‌رسید.

در نهایت، دو ضربه دیدنی یک پایان شگفت انگیز را برای دورتموند رقم زد. نیکلاس فولکروگ در دقیقه 71 با ضربه سر تیمش را پیش انداخت و 142 ثانیه بعد، مارسل سابیتزر با یک ضربه محکم پای چپ، در دقیقه 74 نتیجه را 4-2 کرد.

گلی برای صعود به نیمه نهایی! و پایان یک شب جادویی دیگر دورتموند در اروپا. دورتموند با این نتیجه در مرحله نیمه نهایی به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت.

با این نتیجه رویای فینال آلمانی در ومبلی زنده است...

یولیان برانت پس از بازی به دازن گفت:"این یک بازی عالی برای همه آن‌هایی بود که به استادیوم آمدند. نیمه اول عالی بازی کردیم. در نیمه دوم 5 یا 10 دقیقه طول کشید، ما باید این را بپذیریم اما واکنش به نتیجه بازی هیجان انگیز بود."

نیکلاس فولکروگ:"امروز ما بسیاری از کارهایی را که می‌خواستیم در بازی اول انجام دهیم، در زمین به نمایش گذاشتیم. امروز واقعاً روز خوبی بود و ما مشتاقانه منتظر مراحل بعدی هستیم."

ادین ترزیچ:"نیمه اول فوق العاده خوبی را به نمایش گذاشتیم. سپس گل بدی دریافت کردیم. چطور برگشتیم، وای."

دیگر خبرها

  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • اولین هت تریک آرین روبن با پیراهن بایرن مونیخ (17 آوریل، 2010) / فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)