Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@02:11:23 GMT

بطحایی در طالقان: کاستی‌ها در آموزش و پرورش زیاد است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۹۹۰۰

بطحایی در طالقان: کاستی‌ها در آموزش و پرورش زیاد است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش ما در این وزاتخانه رفع مشکلات و فرآهم آوردن محیطی مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان است، گفت:کاستی‌ها در آموزش و پرورش زیاد است. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدمحمد بطحایی در مراسم محفل انس با قرآن که  با حضور استاندار البرز و نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: منطقه طالقان از دیرباز محل ولادت بزرگانی در حوزه‌های مختلف علمی و سیاسی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرز| وزیر آموزش و پرورش از آثار کاردستی دانش‌آموزان طالقان بازدید کرد

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای جذب نیروهای حق‌التدریس؛ آیین‌نامه به‌زودی نهایی می‌شودکارت زرد نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش

وی افزود: افراد متعددی از شهرستان طالقان در حوزه‌های مختلف در نظام اسلامی حضور داشته و به این نظام خدمت کرده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حضور در این منطقه افتخاری برای بنده است، بیان کرد: ارزشمندترین ثروت هر کشور و جامعه نسل جوان و نوجوان آن جامعه است و هیچ ثروتی در جامعه ارزشمندتر از نسل جوان و نوجوان آن نیست.

بطحایی با بیان اینکه هیچ معدن و انباشتی در جامعه و کشور مانند جوانان و نوجوانان ارزشمند نیست، عنوان کرد: به همین دلیل است که دشمنان اولین چیزی که نشانه می روند جوانان و نوجوانان و نسل جوان هستند و برای ما معلمان افتخار بزرگی است که در کنار این ذخیره‌های ارزشمند باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ مرواریدی گران‌بهاتر از نسل جوان نیست، گفت: جوانان و نوجوانان جامعه آینده کشور را می‌سازند، کاستی‌ها در آموزش و پرورش زیاد است همه ما معلمان در حال تلاش هستیم که یک محیطی فراهم شود که دانش آموزان در آن زندگی فردا را تمرین کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ‌امیدواریم کم و کاستی‌ها هر‌چه زودتر برطرف شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید در مدرسه یاد بگیرند که گره‌های اجتماع را چگونه باز کنند.

انتهای پیام/ ز

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است

به گزارش سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، احمد محمودزاده در جمع روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است. این نام‌گذاری براساس نیاز کشور صورت گرفته است و باید در مجموعه‌های مختلف و حوزه‌های متفاوت از آن بهره گرفت. آموزش و پرورش هم باید به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این زمینه تأثیرگذاری خود را داشته باشد. نقش مرجعیتی و آگاهی‌رسانی و تبیین این موضوع بر عهده وزارت آموزش و پرورش است. باید این فرهنگ‌سازی در افکار عمومی شکل گیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین، بهترین و مهمترین تولید در همه نظامات، تربیت نیروی انسانی است، افزود: مهمترین سرمایه کشور که در همه اسناد بالادستی به آن اشاره شده، سرمایه نیروی انسانی است. تولید این سرمایه در داخل آموزش و پرورش صورت می‌گیرد. حفظ و گسترش دستاوردها توسط این افراد صورت می‌گیرد.

محمودزاده تصریح کرد: آموزش و پرورش از سال‌های گذشته جهت‌گیری‌هایی را شروع کرده که امسال باید به نتیجه برسد. همه برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق و اجرای سند تحول بنیادین، برای مرجعیت معلم و مرجعیت کتاب درسی است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش بیشترین بهره‌مندی را امسال داشته باشیم، گفت: در جلسه‌ای که امسال در ابتدای سال رییس جمهور در جمع مدیران ارشد صحبت می‌کردند، نگاه به ظرفیت آموزش و پرورش خیلی مهم بود به این صورت که به وضع مطلوب دست پیدا کنیم. ایشان به تسهیل و تسریع کار مردم و تکریم مردم تاکید داشتند. باید رضایت مردم جلب شود. همچنین باید تبیین کارها به خوبی صورت گیرد.

محمودزاده از قدردانی وزیر آموزش و پرورش از فعالیت‌های سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی خبر داد و گفت: وزیر آموزش و پرورش همچنین تاکید بر همکاری، انسجام و همکاری در درون وزارت آموزش و پرورش، جلب مشارکت و نظارت داشتند. اینها از توصیه‌های مهم وزیر آموزش و پرورش است که باید محقق شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: تلاش ما در سازمان باید سازنده باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • وزیر آموزش و پرورش: کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد