Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:14:06 GMT

بزرگترین دارایی ما اعتماد مراجعه کنندگان است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۰۲۸

بزرگترین دارایی ما اعتماد مراجعه کنندگان است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ضمن حضور در جمع کارکنان این مرکز با اشاره به اینکه خط قرمزی برای مقابله با فساد در این مرکز وجود ندارد، گفت: به یک جامعه بیش از ۳۰ هزار نفره در حال ارائه خدمات هستیم و بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌کنیم، لازمه نظارت بر عملکرد آن‌ها نظم فوق العاده ما است که بتوانیم با این تعداد محدود، جمع کثیری را مدیریت و ساماندهی مضاعف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی لازمه ارائه خدمات خوب را اخلاق بسیار خوب عنوان کرد و ادامه داد: حتماً به گونه‌ای عمل کنید که تک تک ما الگوی اخلاقی وکلا و کارشناسان و انشاءلله در ادامه مشاوران خانواده‌ای باشیم که با ما کار خواهند کرد؛ یعنی خود وکیل از ما اخلاق ارتباط با ارباب رجوع و مردم را یاد بگیرد؛ در مورد این موضوع فکر کنید و با یکدیگر گفت‌وگو کنید و ببینید که چگونه می‌توان عمل کرد تا الگوی دیگران در حوزه اخلاق شویم.

بهادری جهرمی با تاکید بر جایگاه اخلاق تاکید کرد: اگر زمانی یک نارسایی کاری پیش آمد قابل حل است؛ اما ضعف اخلاقی از هر فردی که باشد قابل حل نیست لذا همیشه به مقوله اخلاق توجه شود.

وی با بیان اینکه یکی از وجوه عدالت رعایت اخلاق است، اذعان کرد: در حوزه اخلاق و کارکردی با یکدیگر تواصی به خیر داشته باشید و همدیگر را امر به معروف و نهی از منکر کنید.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه خانواده با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) که می‌فرمایند محبوب‌ترین برادر در نزد من کسانی هستند که عیب‌های مرا به من هدیه کنند، گفت: به همدیگر عیوب هم را هدیه دهید و آئینه دیگری باشید و طبیعتاً نقاط مثبت را نیز می‌توانید بگویید تا تقویت شود و واقعاً تأثیر دارد.

وی با بیان اینکه اعتبار، قدرت، حسن شهرت مجموعه ما در اخلاق ماست، اظهار کرد: اخلاق را رعایت کنید و تواصی به اخلاق داشته باشید.

بهادری جهرمی با بیان اینکه اخلاق خوب به معنای عدم قاطعیت و تصمیم گیری برخلاف ضوابط نیست گفت: شما در عین قاطعیت و در عین عمل بر مبنای عدل و ضابطه با اخلاق خوب تصمیم بگیرید.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با اشاره به جایگاه نظم کاری در انجام امور اذعان کرد: اگر مانند ساعت منظم نباشیم هرگز نمی‌توانیم به این جامعه عظیم مخاطب اشراف پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اینجا خانه وکلا، مشاوران و کارشناسان است، گفت: باید خودتان را برای میزبانی آماده کنید، ما این خانه را تاکنون با هم اداره می‌کردیم و مقداری هم وکلا و کارشناسان دخیل در اداره بودند؛ اما کم کم ما اختیار اداره را به کارشناسان و وکلا خواهیم داد و کمک کار آن‌ها خواهیم بود و همکاری خواهیم کرد؛ طبیعتاً از این طریق شئون هدایتگری، نظارتی و پشتیبانی ما تقویت خواهد شد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه بیان داشت: نیروهای افتخاری از وکلا، کارشناسان و مشاوران حضور خواهند داشت و ضوابط و روش کار آن‌ها را تنظیم می‌کنیم و امور ملی را نیز همین جا اداره و امور استانی را نیز به خود استان‌ها تفویض خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بزرگترین دارایی ما اعتماد مراجعه کنندگان ماست.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آماده شدن طرح سامانه الکترونیکی برای مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه گفت: سایت‌های کانون وکلا و کارشناسان حدود ۳۰ کشور برتر دنیا را مشاهده و طرحی را آماده کردیم و انشاالله راه خواهیم انداخت و تقریباً همه کارها الکترونیکی می‌شود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در ادامه از کارکنان این مرکز خواست تا زمان الکترونیکی شدن سیستم تدبیری اتخاذ کنند و خاطرنشان کرد: هر موضوعی که می‌شود به استان‌ها تفویض کرد تفویض خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال توسعه کارها هستیم، اظهار کرد: اکنون بخش آموزش و ارتباطات و رسانه آغاز شده و سایر بخش‌ها نیز آغاز خواهد شد و در حوزه آموزش به شکل فوق العاده‌ای کارهای خود را دنبال خواهیم کرد و آموزش را توسعه جدی می‌دهیم.

بهادری جهرمی افزود: از آنجایی که میزبان جمع کثیری از کارشناسان و وکلا خواهیم بود چینش باید تغییر کند و به گونه‌ای باشد که هم کارایی بهتر شود و هم امکان میزبانی وجود داشته باشد.

کد خبر 4620206 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرحله اول قرعه کشی، در شهر شیروان با حضور معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شیروان، رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان و کارشناسان ذیربط معاونت املاک و حقوقی و کارشناسان اداره حراست برگزار شد.
در این جلسه تعداد ۹۰ قطعه با مساحت حداکثر ۲۰۰ مترمربع قرعه کشی شد که بعد از مراحل انعقاد قرارداد تحویل متقاضیان خواهد شد و مراحل بعدی قرعه کشی پس از تامین زمین برگزار خواهد.
حسین نعمتی جانشین معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی خراسان شمالی هم گفت: بیش از ۷ هزار و ۱۵۰ نفر از مشمولان هم استانی قانون جوانی جمعیت که دارای ۳ فرزند یا بیشتر هستند در صف دریافت زمین رایگان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • ۸۰ هزار عضو داریم/با انبوهی از شکایت‌ها مواجهیم
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند