Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده ظاهرا نسبت به ماندن در بارسا مطمئن است.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ایبار در هفته پایانی لالیگا شرکت کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده به خبرنگاران گفت:

بازی با ایبار کاملا با بازی مقابل ختافه فرق دارد چون هفته قبل حریف بازی مرگ و زندگی اش را برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا انجام می‌داد ولی این بازی برای ایبار اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایبار همیشه حریف را از جلو پرس می‌کند و پرفشار بازی می‌کند و بابت انجام این بازی انگیزه داریم چون به ما اجازه رقابت کردن می‌دهد. ایبار با والنسیا فرق دارد ولی محک خوبی است. آنها ریتم بازی بسیار خوب و شگفت انگیزی دارند و گاهی حتی اجازه نمی‌دهند از نیمه زمین خودتان پیش بروید.

آینده من؟ قبلا در این باره حرف زدم. وقتی تیمی باخت بدی می‌دهد، انتقادات فراوانی از همه اعضای تیم می‌شود و طبعا مربی بیش از بقیه سرزنش می‌شود. با این حال تا بازی بعدی کمی جو آرام می‌شود. رختکن تیم حالا وضعیت بهتری دارد. هر روزی که می‌گذرد وضعیت بهتر می‌شود. روزهای پس از حذف همیشه تلخ و دشوار است. آن هم برای تیمی که خیلی کم شکست می خورد و به ندرت حذف می‌شود. با این حال تیم به لحاظ روانی در فاز ریکاوری قرار دارد. مسی هم مثل بقیه.

گریزمان؟ پاسخ مثل همیشه است. او در تیم دیگری بازی می‌کند و بازیکن فوق العاده‌ای نیز هست. فقط همین را می‌توانم بگویم. اگر به بارسا آمد، نقشش در ترکیب تیم را خواهد فهمید. خواهیم دید چه می‌شود. باید دید ابتدا او به بارسا می‌آید یا نه.

در چه پستی باید تقویت شوید؟ نمی‌دانم دقیقا چند بازیکن جدید خریده خواهند شد و این سوال را باید از باشگاه بپرسید. ایده و برنامه هر باشگاه و مربی بستن بهترین تیم ممکن است آن هم با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت تیم. تماسی مداوم با مدیران باشگاه دارم ولی فعلا همه تمرکزها روی کسب دومین جام است. بعد از فینال زمان کافی برای تصمیم گیری‌های بعدی وجود دارد. فصل خیلی خوبی داشتیم. 15 روز قبل می‌گفتم فصل فوق العاده‌ای بوده است. اکنون همه چیز به خاطر نحوه حذف ما از لیگ قهرمانان اروپا تحت الشعاع قرار گرفته است. ولی نباید فراموش کرد که ما لیگ را برده‌ایم و سوپرکاپ را. می‌توانیم کوپا دل ری را هم ببریم. در حالی به ماه می رسیدیم که در هر سه جبهه شانس قهرمانی داشتیم و هدف ما از ابتدای فصل هم همین بود.

استفاده از سیستم چرخشی؟ باید همچنان روی فرم بمانیم. نمی‌خواهیم وقتی از فرم ایده آل خارج شدیم، به فینال کوپا دل ری برسیم چون این بدترین سناریوی ممکن است. می‌خواهم کسانی که در طول فصل کم و بیش بازی کرده‌اند، در فینال به میدان بروند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس

هشدار: تماشای این محتوا به افراد حساس و درگیر بیماری‌های قلبی توصیه نمی‌شود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

یکی از اتفاقات مهم و البته تلخ این مسابقه‌، مصدومیت فرنکی دی یونگ پس از برخورد شدید با فده والورده بود. در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول، فرنکی دی یونگ و فدریکو والورده هر دو برای تصاحب توپ و شوتزنی اقدام کردند که برخورد شدیدی بین آن‌ها شکل گرفت. دی یونگ پس از این صحنه، نقش بر زمین شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. هنوز شدت آسیب دیدگی هافبک هلندی بارسلونا مشخص نشده و معلوم نیست که او تا چه مدت از میادین دور خواهد بود، با این حال برخی رسانه‌ها از پایان یافتن فصل برای این بازیکن و برخی دیگر از غیبت یک ماهه او خبر داده‌اند.

تصویر زیر، وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فدریکو والورده را نشان می‌دهد:

بدون شرح

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم