Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@09:56:35 GMT

احتمال دیدار «عمران خان» و ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۰۶۶

احتمال دیدار «عمران خان» و ترامپ

شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان امروز شنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی «اردو نیوز» (Urdu News) از احتمال دیدار «عمران خان» نخست وزیر کشورش و «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا پس از حصول پیشرفت در مذاکرات طالبان در دوحه خبر داد.

وزیر خارجه پاکستان در این خصوص گفت: نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهوری آمریکا شخصیت‌هایی مهم هستند و به برقراری صلح و ثبات در منطقه علاقه‌ای شدید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص افزود: اگر مذاکرات دوحه ادامه یابد و پیشرفت بیشتری در مذاکرات حاصل شود، احتمال دیدار آن‌ها نیز وجود دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عمران خان دونالد ترامپ طالبان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا که در دوران خود حمایت‌های بی‌شائبه‌ای را از رژیم صهیونیستی انجام داد، بیان کرد که اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، به یک روزنامه صهیونیستی گفت که او همان واکنشی را که اسرائیل پس از حمله حماس در 7 اکتبر انجام داد، نشان می‌داد.

وی با اینحال تاکید کرد که اسرائیل در حال از دست دادن حمایت بین‌المللی است و باید جنگ خود را علیه حماس در غزه به پایان برساند.

ترامپ گفت که کشتار حماس در جنوب اسرائیل "یکی از غم انگیزترین چیزهایی بود که تا به حال دیده‌ام".

ترامپ با ادعای اینکه عملیات حماس در 7 اکتبر یکی از غم انگیزترین چیزهایی بود که تا به حال دیده است، اضافه کرد: باید به جنگ خود پایان دهید. شما باید آن را تمام کنید، باید آن را انجام دهید.

تکرار ادعای ترامپ: می‌توانم از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کنم

رژیم صهیونیستی می‌گوید تا زمانی که حماس نابود نشود و اسرایش در غزه آزاد نشوند، حملاتش ادامه خواهد داشت.

برنامه رژیم صهیونیستی برای تجاوز به شهر رفح در جنوب غزه، جایی که بیش از یک میلیون فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند، باعث ایجاد شکاف با دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شده است. بایدن اعتقاد دارد که انجام این کار یک اشتباه است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه پس از خودداری ایالات متحده از وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای آتش بس در غزه، گفت که هیات اسرائیلی را برای گفتگو در مورد عملیات برنامه ریزی شده رفح به واشنگتن اعزام نمی‌کند.

به گفته مقامات بهداشتی غزه، از 7 اکتبر حملات رژیم صهیونیستی به غزه بیش از 32 هزار فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم
  • دیدار وزیر خارجه حکومت طالبان با هیئت پاکستانی در کابل
  • خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد