Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@04:36:09 GMT

مبلغ قرارداد ویلموتس را نمی شود گفت!

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۰۷۴

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید ویلموتس نسبت به کی روش حاشیه ندارد و فدراسیون محور است.


به گزارش صدای ایران از ایسنا، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در اظهاراتی تلویزیونی با بیان اینکه به دو دلیل ویلموتس را انتخاب کرده، گفت: ما به دنبال مربی ۴۵ تا ۵۵ سال بودیم که این موضع کارمان را سخت کرده بود. از طرفی مربی‌ای می‌خواستیم که سابقه حضور در تیم های ملی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به فعالیت دستیاران ویلموتس در تیم‌های بزرگ همانند المپیک مارسی یادآور شد: در کنار آن‌ها، ۳،۴ دستیار داخلی هم برای او در نظر گرفته‌ایم. ضمن آنکه قرار است از بین دستیاران داخلی وی یک نفر را انتخاب کند که در واقع از دل این مربی داخلی یک سرمربی خوب بیرون بیاید.


وی که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، از عقد قرارداد ویلموتس در روز یکشنبه خبرداد و افزود: وی توانست بلژیک را که به عنوان تیم کوچکی در رنکینگ ۵۴ جهان بود به رده نخست برساند که کار کوچکی نیست.


رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پس از مشورت با افراد مختلف ویلموتس را انتخاب کرده است ادامه داد: آن‌ها ویژگی‌ها را اعلام کردند و ما هم با همین ویژگی‌ها سراغ سرمربی جدید تیم ملی رفتیم.


تاج در پاسخ به این سوال که تفاوت ویلموتس با کی‌روش چیست، گفت: ویلموتس حاشیه های کی روش را ندارد و نسبت به سرمربی قبلی تیم ملی فدراسیون‌محور است و البته قرارداد او فردا امضا می‌شود ولی همه چیز در آن گنجانده شده است. از مصاحبه نکردن علیه مربیان داخلی تا روزهای مرخصی و نحوه تعامل ما مربیان لیگ و مسائل دیگر در این قرارداد به آن‌ها اشاره شده است.


وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ قرارداد ویلموتس مشخص است، گفت: مبلغ قرارداد این مربی قابل افشا نیست مگر آنکه دو طرفه باشد البته مفاد قرارداد قابل انتشار است و مشکلی وجود ندارد. در واقع عقد قرارداد با ویلموتس به نوعی تجربه قرارداد با کی‌روش است که ما آن را لحاظ کردیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تاج تیم ملی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح

به گزارش خبرآنلاین به نقل از مهر؛ مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی اعلام کرد پروازهای تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه ‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب به حالت تعلیق درآمدند.این پروازها تا بدین لحظه لغو نشده؛ مسافران پیش‌از عزیمت اطلاعات پرواز را چک کنند.

البته در اخبار تکمیلی اعلام شد این تعلیق ها تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در فرودگاه مهرآباد ادامه خواهند داشت.

۴۱۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896908

دیگر خبرها

  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال