Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره لهستانی بایرن مونیخ موفق شد برای چهارمین بار بالاتر از سایرین عنوان آقای گلی بوندسلیگا را کسب نماید.

طرفداری - با اتمام فصل 2018/19 بوندسلیگای آلمان، روبرت لواندوفسکی برای چهارمین بار موفق به کسب جایزه بهترین گلزن بوندسلیگا که توسط مجله کیکر اعطا می شود، شد.

روبرت لواندوفسکی با به ثمر رساندن 22 گل بالاتر از پاکو آلکاسر رقیب اسپانیایی اش در تیم بروسیا دورتموند آقای گل بوندسلیگا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین گلزنان بوندسلیگا در پایان فصل 2018/19 # نام بازیکن تعداد گل 1 روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ) 22 2 پاکو آلکاسر (بروسیا دورتموند) 18 3 لوکا یوویچ (آینتراخت فرانکفورت) 17 کای هاورتز (بایرلورکوزن) مارکو رویس (بروسیا دورتموند) آندری کراماریچ (هوفنهایم) ووت وگهورست (وولفسبورگ) 8 اسحاق بلفوضیل (هوفنهایم) 16 تیمو ورنر (لایپزیش) 10 سباستین هالر (آینتراخت فرانکفورت) 15 یوسف پولسن (لایپزیش)

تمامی آقای گل های بوندسلیگای آلمان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند

سرمربی تیم ملی آلمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶، یولیان ناگلزمان خواهد بود.

طرفداری | بر اساس گزارش های جدید، بایرن مونیخ در جستجوی جانشینی برای توماس توخل، با مشکل جدیدی مواجه شده است. فدراسیون فوتبال آلمان کاملا از همکاری با سرمربی فعلی اش راضی است و این یعنی یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ باز نخواهد گشت.

طی چند هفته گذشته شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ وجود داشته است. اما همانطور که بیلد گزارش می دهد، این اتفاق نخواهد افتاد. طبق گزارش این روزنامه، این مربی 36 ساله تصمیم به تمدید قرارداد خود با فدراسیون فوتبال آلمان گرفته است. بر این اساس، ناگلزمان قرارداد جدیدی تا جام جهانی 2026 امضا خواهد کرد.

یولیان ناگلزمان تمایلی به بازگشت به بایرن مونیخ ندارد و ترجیح می‌دهد تا سال ۲۰۲۶ به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان به کار خود ادامه دهد تا در جام جهانی هم تیم ملی کشورش را هدایت کند. توافق برای تمدید قرارداد ناگلزمن به زودی رسمی خواهد شد. با این اتفاق، تکلیف نیمکت تیم ملی آلمان برای حداقل دو سال دیگر (تا جام جهانی ۲۰۲۶) مشخص می‌شود. بایرن مونیخ باید در جستجوی جانشینی برای توماس توخل به گزینه‌‌های دیگری فکر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • آینتراخت فرانکفورت بند خرید هوگو اکیتیکه را فعال می‌کند
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • درگذشت ستاره متقلب فینال جام جهانی!