Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظرخواهی جهانگیری از صاحبنظران در خصوص حمایت بیشتر دولت از مردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اسحاق جهانگیری نرخ ارز کوپن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، همراه با ده‌ها نقطه در شهر‌های مختلف انگلیس، حامیان ملت فلسطین و مخالفان رژیم صیهونیستی در اجتماع غرب لندن حمایت از رژیم صهیونیستی را مشارکت در نسل کشی فلسطیینان دانستند و توقف فوری جنگ و پایان دادن به اشغال سرزمین فلسطینیان را فریاد زدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یک شهروند انگلیسی حاضر در تظاهرات ضد صهیونیستی در لندن می‌گوید:آنچه در غزه می‌گذرد کاملا غیر انسانی است. سوخت، آب، برق و ارتباطات مردم غزه قطع شده و آنان همچنان با حمایت دولت‌های غربی بمباران و کشته می‌شوند.

یک فعال مدنی در انگلیس با محکوم کردن حمایت برخی دولت‌ها از رژیم اسراییل در این باره می‌گوید: فلسطینیان زیر اشغال نظامی به سر می‌برند. این اقدمات بخشی از برنامه نسل کشی فلسطینیان به دست اسراییل است و ما برای حمایت از مردم فلسطین به تظاهرات خود ادامه می‌دهیم و آتش بس در غزه را خواستاریم.

در این تجمعات والدین به همراه کودکان خود سکوت در برابر کشتار کودکان فلسطینی را محکوم کردند و آن را ننگی ماندگار بر پیشانی حامیان رژیم صیهونیستی دانستند.

برغم حمایت‌های همه جانیه دولت‌های غربی به ویژه آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی و ایجاد محدودیت برای حامیان فلسطین، مسلمان، مسیحی، یهودی، بودایی، هندو و دیگران در تظاهرات ضد صیهونیستی یکصدا خود را فلسطینی می‌نامند و بر ضرورت تحقق آرمان فلسطین تاکید می‌کنند.

اظهارات:
۱ – شهروند انگلیسی
۲ – فعال مدنی در انگلیس


دیگر خبرها

  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • خاندوزی: دولت تخفیف‌های بیشتر مالیاتی برای حمایت از تولید در نظر گرفته است +فیلم
  • خاندوزی: دولت تخفیف‌های بیشتر مالیاتی برای حمایت از تولید در نظر گرفته است
  • حمایت از تولید، نیازمند تخفیف‌های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • خیران شریک راهبردی دولت هستند
  • خیرین شریک راهبردی دولت هستند
  • رئیسی: خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • راه حل تازه عضو حزب موتلفه برای رسیدن به جهش تولید/ از دلال‌ها بیشتر مالیات بگیرید
  • تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین